انتقال موسیقی از طریق استخوان کاربران

بازار دیجیتال- هنوز تابستان و روزهای گرمش تمام نشده است. درست به همین دلیل هم هست که همچنان محصولات دیجیتال شخصی ضد آب طرفداران خودشان را داشته و بازار پررونقی دارند. شرکتی به نام Finis هم به تازگی جدیدترین محصول دیجیتال ضد آب خودش را با نام SwiMP۳ به بازار معرفی کرده است.

این دستگاه در واقع یک پلیر موسیقی قابل حمل است که طراحی سبک و کوچکی داشته و موسیقی را به صورت خاصی برای کاربرانش پخش می‌کند. جالب است بدانید که این

mp۳ player هیچ هدفونی نداشته و موسیقی را از طریق استخوان‌های کاربرانش به گوش آنها می‌رساند. اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم، این پلیر موسیقی را از طریق استخوان فک و چانه کاربران به گوش آنها می‌رساند.

ظرفیت حافظه این دستگاه یک گیگابایت بوده و قابلیت پخش مداوم ۸ ساعت موسیقی را در هر بار شارژ به کاربرانش می‌دهد. فایل‌های موسیقی با فرمت mp۳ و WMA قابلیت پخش و اجرا را در این دستگاه دارند.

این دستگاه می‌تواند به راحتی روی عینک شنای کاربران نصب شده و قرار بگیرد. کاربران این محصول می‌توانند تا ۲۴۰ فایل موسیقی را روی آن ذخیره کرده و به آنها در حال شنا کردن گوش کنند و لذت ببرند.

این محصول قابلیت کار در عمق ۲ متری آب را داشته و در حال حاضر با قیمت ۹۵/۱۴۹ دلار به بازار عرضه شده است و به فروش عمومی می‌رسد.