عرضه نسل پنجم پخش‌کننده‌های چند رسانه‌ای قابل حمل

اولین سری از نسل پنجم ابزارهای چند‌رسانه‌ای قابل حمل شرکت آرکوس با قابلیت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری جدید از پاییز آینده به بازار پخش‌کننده‌های قابل حمل عرضه می‌شود. به گزارش مهر، شرکت آرکوس اعلام کرد که از ابتدای پاییز نسل پنجم «پخش‌کننده چندرسانه‌ای قابل حمل» خود را ارائه خواهد کرد. این ابزار جدید درمدل‌های ۴۰۵، ۶۰۵ شبکه بی‌سیم وای فای ، ۷۰۵ وای فای و ۱۰۵ عرضه می‌شوند.این مدل جدید از دو جنبه یکپارچگی چندرسانه‌ای و عملکردهای اضافه شده حائز اهمیت است.

استفاده از مدل‌های مختلف شبکه بی‌سیم وای فای در این ابزار امکان بارگذاری تولیدات چندرسانه‌ای را بدون نیاز به اتصال به رایانه برای کاربران فراهم کرده است.

علاوه براین، پخش‌کننده جدید آرکوس که در عوض صفحه کلید مجهز به فناوری لمس صفحه است به خاطر سیستم «برنامه

راهنمای تلویزیون» قابلیت ثبت تصاویر تلویزیونی را به‌طور مستقیم دارد.براساس گزارش پایگاه خبری macitynet، از دیدگاه نرم‌افزاری این ابزاردارای تصویرسازی ویدئویی «فلاش» است که بیشترین سازگاری را با فیلم‌های گرفته شده از وب، «یو‌تیوب» و «گوگل ویدئو» را دارد.

همچنین این ابزار امکان گوش دادن به برنامه‌های رادیویی و تصویرسازی تمام فرمت‌های «آئودیو» و «ویدئو» را برای کاربر فراهم می‌کند.

بنابراین گزارش، در سطح سخت‌افزاری، مهم‌ترین سخت افزار نسل پنجم پخش‌کننده‌های قابل حمل آرکوس، استفاده از حافظه فلاش و امکان استفاده از کارت‌های حافظه میکرو اس دی است.

ظاهر این دستگاه همانند دیگر ابزارهای کلاسیک آرکوس است. توانایی مدل‌های جدید از دو گیگا بایت کنونی به ۱۶۰ گیگا بایت ارتقا یافته و قیمت آن از ۲۰۰ یورو به ۵۰۰ یورو رسیده است.