مقامات رسمی تایلند با اعلام خبر ضریب نفوذ ۱۳۳ درصدی تلفن همراه در این کشور توضیح دادند تا پایان سال ۲۰۱۳ میلادی، تعداد مشترکان تلفن‌ همراه در این کشور با رشد ۹ درصدی به 5/95 میلیون نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سلولارنیوز،‌ مقامات قانونگذار مخابراتی و ارتباطی در تایلند اعلام کردند که ضریب نفوذ تلفن‌همراه در این کشور تا پایان سال ۲۰۱۳ میلادی به ۱۳۳ درصد رسید.
مقامات رسمی تایلند با اعلام خبر ضریب نفوذ ۱۳۳ درصدی تلفن همراه در این کشور توضیح دادند که تا پایان سال ۲۰۱۳ میلادی تعداد مشترکان تلفن‌همراه در آن با رشد ۹ درصدی به ۵/۹۵ میلیون نفر رسید.
از مجموع مشترکان تلفن همراه در کشور تایلند ۲۵ میلیون نفر هم‌اکنون از نسل سوم خدمات مخابراتی موسوم به G۳ بهره می‌برند که البته باید گفت شبکه مخابراتی G۳ طی سال ۲۰۱۳ در این کشور راه‌اندازی شده است.
همزمان با افزایش تعداد مشترکان مخابراتی در تایلند، تعرفه‌های استفاده از خدمات ارتباطی در این کشور کاهش یافته است. علاوه بر این هزینه استفاده از خدمات اینترنت موبایلی در تایلند کم شده است، این‌طور که مقامات مرکز تنظیم مقررات مخابراتی و رادیویی تایلند می‌گویند، هزینه استفاده از اینترنت موبایلی در این کشور طی یک سال گذشته ۳۵ درصد کاهش یافته است.