آی تی ایران- طبق گزارش Wall Street Journal، اپل قرار است امسال مانند سال گذشته ۲ مدل گوشی به بازار معرفی کندو این روزها خبرهای زیادی در مورد محصول بعدی اپل در دنیای تکنولوژی منتشر شده است. در این مقاله می‌خواهیم به تمام شایعات و آخرین اخبار و گزارش‌های مربوط به آی‌فون ۶ بپردازیم.
تا قبل از سال جدید میلادی، هیچ اطلاعاتی در مورد نسخه آینده آی‌فون درز پیدا نکرده بود؛ اما طبق گزارش‌ها و شایعات منتشر شده ظاهرا امسال نیز مانند سال گذشته اپل ۲ گوشی هوشمند به بازار ارائه می‌کند. صفحه نمایش مدل بعدی آی‌فون قرار است در اندازه بزرگ‌تر - حدود ۱۳ سانتی متر یا بیشتر تولید شود؛ ولی اندازه گوشی تقریبا شبیه به آی‌فون ۵s خواهد بود.
شرکت اپل هنوز به‌طور رسمی کار به روی آی‌فون جدید را تایید نکرده چه برسد به انتشار جزئیات آن؛ اما با در نظر گرفتن روال معمول این شرکت احتمالا نام این گوشی، آی‌فون ۶ خواهد بود.
طبق بسیاری از گزارش‌های منتشرشده، ممکن است اپل، آی‌فون ۶ را ماه ژوئن سال جاری روانه بازار کند؛ اما به احتمال قوی‌تر تا پاییز سال آینده باید منتظر این گوشی بمانیم؛ زیرا از سال ۲۰۱۱ به بعد اپل هر سال آی‌فون جدید را در ماه‌های شهریور یا مهربه بازار عرضه کرده است.
آی‌فون جدید تابستان سال جدید
معرفی می‌شود
طبق گزارش Wall Street Journal، این دو گوشی در دو اندازه متفاوت ارائه خواهند شد، احتمالا یکی با طول ۱۱ سانتی‌متر و دیگری با طول بیشتر از ۱۲ سانتی‌متر تولید خواهند شد. اپل همچنین قرار است قاب‌های پلاستیکی استفاده شده در آی‌فون ۵C را کنار بگذارد و در هر دو مدل گوشی از قاب‌های فلزی استفاده کند.
آی‌فون ۶ ماه ژوئن امسال
به بازار وارد می‌شود
آنالیست چینی Sun Changxu، در گزارشی با وب‌سایت چینی زبان QQ Tech عنوان کرد که آی‌فون ۶ در دو سایز معرفی خواهد شد. اپل اولین گوشی خود را با اندازه ۷/۴ اینچی و صفحه نمایش ۱,۱۳۶×۶۴۰ پیکسلی در کنفرانس خبری ماه ژوئن معرفی می‌کند. صفحه نمایش محصول فوق فقط کمی بزرگ‌تر از صفحه گوشی ۵S خواهد بود. Changxu در ادامه عنوان کرد که کمی بعد از معرفی اولین گوشی، شرکت اپل از آی‌فون بزرگ‌تر و مجهز به رزولوشن بالاتر خود پرده‌برداری خواهد کرد.
آی‌فون بعدی در دو اندازه متفاوت
و با دو کیفیت تصویر متفاوت
معرفی می‌شود
شرکت Display Search در گزارش خود پیش‌بینی می‌کند که دو گوشی آینده اپل با اسکرین‌هایی با رزولوشن بالاتر نسبت به آی‌فون‌های موجود تولید می‌شوند. یکی از گوشی‌ها با اسکرین ۵/۵ اینچی و مجهز به صفحه نمایش LCD و کم‌حرارت ۱,۹۲۰×۱,۰۸۰ پیکسلی تولید خواهد شد که مشابه صفحه نمایش تعبیه شده در آی‌فون ۵S است. مدل دیگر آی‌فون آینده با صفحه نمایش ۷/۴ اینچی و با رزولوشن ۱.۶۰۰×۹۰۰ ارائه خواهد شد.
آی‌فون جدید در اندازه ۵ اینچی
تولید می‌شود
براساس گفته Timothy Arcuri آنالیست Crown and Company، آی‌فون جدید با صفحه ۸/۴ اینچی ارائه می‌شود و همچنین شکل ظاهری این محصول از حالا طراحی شده است. وی همچنین اشاره کرد که آی‌فون جدید به رابط اینترنتی پرسرعت‌تر ۸۰۲.۱۱ ac مجهز خواهد بود.