دنیای‌اقتصاد- شرکت Lenovo به‌تازگی محصولات جدیدی را به بازار کامپیوترهای شخصی معرفی کرده است. به این ترتیب این شرکت یک کامپیوتر چند منظوره یا All-In-One و چهار لپ‌تاپ را رونمایی کرده است.
کامپیوتر بدون کیس مدل A۵۴۰ یکی از این محصولات جدید است که دارای صفحه ‌نمایش ۸/۲۳ اینچی است که تصاویر را با وضوح ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این صفحه نمایش امکان پشتیبانی از ۱۰ نقطه لمسی به صورت همزمان را دارد و طراحی بدنه آن باریک و بدون لبه است. هر چند اطلاعات زیادی درباره امکانات سخت‌افزاری این کامپیوتر بدون کیس منتشر نشده است، اما گویا این دستگاه دارای پردازنده‌ای از نسل چهارم پردازنده‌های Core i۷ شرکت Intel بوده و از کارت گرافیک Nvidia GeForce GT ۸۴۰A بهره می‌برد. این محصول مجهز به اسپیکرهای JBL با امکان پخش صدای دالبی است و ازقابلیت Motion Control هم بهره می‌برد که از ۱۲ ژست حرکتی پشتیبانی می‌کند و از میان این ژست‌ها می‌توان به قطع ‌کردن صدا، مرور تصاویر و تماشای فیلم اشاره کرد. شرکت Lenovo اعلام کرده است که این محصول را به‌زودی و از اوایل ماه جولای با قیمت ۹۹/۱۲۷۹ دلار به بازار عرضه خواهد کرد و به فروش عمومی می‌رساند.
لپ‌تاپ B۵۰ محصول جدید دیگری از این شرکت است که از صفحه نمایش ۱۵ اینچی بهره می‌برد و در سه مدل با صفحه ‌نمایش‌های مختلف HD لمسی ضد انعکاس نور با وضوح تصویر ۷۶۸ در ۱۳۶۶ پیکسل، صفحه‌ نمایش full HD با وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل و صفحه ‌نمایش HD معمولی با وضوح تصویر ۷۶۸ در ۱۳۶۶ پیکسل در دسترس کاربران و خریداران قرار می‌گیرد.
این لپ‌تاپ مجهز به پردازنده نسل چهارم Core i۷ و کارت گرافیک Nvidia GeForce ۸۲۰M بوده یا در نسخه دیگر از پردازنده A۸ شرکت AMD با کارت گرافیکAMD Radeon R۵ M۲۳۰ بهره می‌برد. این لپ‌تاپ جدید دارای هارددیسک یک ترابایتی بوده و از حسگر اثر انگشت و سیستم عامل ویندوز ۷ بهره می‌برد.
لپ‌تاپ G۵۰ هم محصول جدید دیگری است که مبتنی بر ویندوز
۱/۸ است و یک پردازنده نسل چهارم Core i۷ یا در نسخه دیگر پردازنده AMD R۵-M۲۳۰ را در خودش دارد. این لپ‌تاپ دارای صفحه نمایش HD بوده و اسپیکرهای آن قابلیت پخش صدای دالبی را دارند. شرکت Lenovo اعلام کرده است که ۲ لپ‌تاپ B۵۰ و G۵۰ را از ماه جولای آینده و با قیمت پایه ۳۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد کرد.
لپ‌تاپ‌های Z۴۰ وZ۵۰ دیگر محصولات جدید Lenovo در بازار کامپیوترهای شخصی هستند که با هدف کارهای چند رسانه‌ای طراحی و تولید شده‌اند. مدل Z۴۰ یک لپ‌تاپ ۱۴ اینچی و مدل Z۵۰ یک لپ‌تاپ ۶/۱۵ اینچی است. هر ۲ این لپ‌تاپ‌ها تصاویر را با وضوح full HD و برابر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل برای کاربرانشان به نمایش می‌گذارند. گران‌ترین نسخه‌ از این لپ‌تاپ‌ها مجهز به پردازنده جدید و پر قدرت شرکت AMD بوده و از کارت گرافیک جداگانه R۷ discrete Radeon استفاده می‌کنند. شرکت Lenovo اعلام کرده است که لپ‌تاپ مدل Z۴۰ را از ماه مه و مدل Z۵۰ را از ماه آگوست آینده و با قیمت پایه ۵۷۹ دلار برای هر ۲ به بازار عرضه می‌کند و به فروش عمومی می‌رساند.

محصولات جدید و متنوع برای بازار کامپیوترهای شخصی

محصولات جدید و متنوع برای بازار کامپیوترهای شخصی

محصولات جدید و متنوع برای بازار کامپیوترهای شخصی

محصولات جدید و متنوع برای بازار کامپیوترهای شخصی