هدفون‌ها و بلندگوهای مدرن  با صدای طبیعی

دنیای‌اقتصاد: شرکت Samsung به‌تازگی مجموعه‌ای از لوازم جانبی صوتی را برای انواع موبایل‌های هوشمند و تبلت‌هایش به بازار معرفی کرده است. این محصولات صوتی که با نام Level به بازار معرفی شده‌اند، در واقع مجموعه‌ای از هدفون‌ها و اسپیکرهای جدید هستند که برای استفاده با موبایل‌های هوشمند و تبلت‌ها طراحی و تولید شده‌اند. این مجموعه شامل چهار محصول با نام‌های Level Over، Level On، Level In و Level Box است. Level Over که مجهز‌ترین محصول از این سری محصولات است، یک هدفون حرفه‌ای با کنترل‌های لمسی، صدای HD بسیار طبیعی، امکان هماهنگ شدن با دستگاه‌های مختلف از طریق بلوتوث و سیستم حذف نویز است. این هدفون ۳۵۰ گرمی دارای اپلیکیشن اختصاصی و ویژه‌ای است که روی ابزارهای هوشمند شرکت Samsung نصب می‌شود.

Level On هم هدفونی کوچک‌تر از Level Over است و وزن آن به حدود ۲۱۰ گرم می‌رسد. محصول Level Box هم یک اسپیکر ۶۰۰ گرمی مبتنی بر بلوتوث است که از یک شبکه‌ فلزی در جلو و همچنین ساختار بدنه کاملا فلزی بهره می‌برد. این محصول مجهز به ۲بلندگوی استریو ۵۶ میلیمتری با قابلیت اتصال از طریق بلوتوث و NFC است.

مدیران Samsung معتقدند که این ابزارهای جدید سری Level در واقع برای تولید صداهای طبیعی با استفاده از الگوهای طراحی مدرن طراحی و تولید شده‌اند. هرچند هنوز اطلاعاتی درباره قیمت عرضه این محصولات به بازار اعلام نشده است، اما فعالان بازار انتظار دارند این محصولات چندان هم ارزان قیمت نباشند. با این حال اما شرکت Samsung اعلام کرده است که این محصولات جدید را به‌زودی و به صورت رسمی به بازارهای جهانی عرضه خواهد کرد و به فروش عمومی می‌رساند.