دنیای اقتصاد: قبلا Xperia M۲ Aqua راتلفن هوشمندی ضدآب برای همگان معرفی کردیم. اکنون خبر جدیدی درباره این تلفن هوشمند ضدآب رده متوسط رسیده است. این گوشی هم مانند تلفن‏ هوشمند Sony Z۳ با رنگ مسی در دسترس خواهد بود که این برای کسانی که به دنبال رنگی غیر از مشکی و سفید هستند، مناسب است. سونی در نیمه پایانی امسال دو سری رنگ را در استراتژی طراحی‏ برای کل محصولاتش به کار گرفته‏ است: «سری گرم» و «سری جنگلی».

«گرم» از پایه مسی شروع شده و به سوی طیف رنگ هیجان‏انگیز و برانگیزاننده قرمز و نارنجی می‏رود. «جنگلی» رنگ زیبای سبز نقره‏ای است که از فلز آبدیده الهام گرفته است و در این طیف رنگ، رنگ‏های سبز روشن و سبز فسفری هم وجود دارد.

به گفته ریک گرشتن کانستین، مدیر هنری سونی این رنگ از آمیختن رنگ‏مایه‏های «فلز» و «زمین» الهام گرفته و ظاهری متفاوت و متمایز را ایجاد کرده است. فلزهای مس و برنج در چند سال گذشته به‏طور تدریجی در مدل‏های ممتاز مبلمان، تجهیزات نورپردازی، دکوراسیون وسایل جانبی، مد و حمل‏ونقل پدیدار شده‏اند.

Xperia M۲ Aqua با رنگ‏های مشکی، سفید و مسی همچنین به‏طور اختصاصی توسط Vodafone در بازارهای منتخبی مانند بریتانیا، آفریقای جنوبی و آلمان عرضه خواهد شد.