کلاه سلفی با یک تبلت ویژه

دنیای‌اقتصاد: درحالی‌که تب گرفتن عکس‌های سلفی هنوز هم در میان مردم رواج دارد، حالا شرکت Acer یک گجت جدید و جالب را برای طرفداران این عکس‌ها به بازار معرفی کرده است. این گجت جالب در واقع یک کلاه بزرگ و کلاسیک است که امکان گرفتن عکس سلفی را به کاربرانش می‌دهد. این کلاه بزرگ و درخشان به یک تبلت Iconia A-۱ ۸۴۰ مجهز است و هر زمان که کاربر به آن نیاز نداشته باشد، جمع می‌شود تا ظاهر کلاه حفظ شود. هر وقت کاربر به آن نیاز داشته باشد، باز شده و در مقابل صورتش قرار می‌گیرد تا با آن سلفی بگیرد، ایمیل‌هایش را چک کند یا شاید هم وب سایت مورد علاقه‌اش را مرور کند. حتی می‌توان از آن برای اجرای بازی پرندگان خشمگین و دیگر بازی‌های پرطرفدار هم استفاده کرد.

این کلاه طوری طراحی شده است که کاربر بتواند به هر جهتی که میل دارد آن را بچرخاند و از خود سلفی‌های مختلف از زوایای گوناگون بگیرد. کلاه‌ سلفی Acer قرار است به‌زودی در یک جشنواره مد و لباس در لندن به نمایش گذاشته شود.

شرکت Acer اعلام کرده است که این کلاه با همکاری طراح معروف کریستین سانلیس طراحی شده است. این کلاه سلفی، به علاقه‌مندان مد و لباس کمک می‌کند تا از خودشان سلفی‌های مختلف بگیرند و به راحتی در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.