ارائه کروم بوک‌های جدید ایسر

کمپانی ایسر از عرضه دو کروم بوک جدید و متفاوت با مصرف آموزشی برای دانشجویان و دانش‌آموزان خبر داده است. به گزارش خبرگزاری مهر، کروم بوک‌ها دستگاه‌ها و وسایل ارتباطی هستند که به دلیل کارکرد متفاوت برای دانش‌آموزان و مصارف آموزشی مفید هستند. کروم‌ها را می‌توان لپ‌تاپ‌هایی در اندازه کوچک‌تر اما کارآمد برای دانش‌آموزان و قیمتی بسیار نازل‌تر دانست.

ایسر به تازگی دو کروم بوک متفاوت خود را با نام‌های C۹۱۰ و C۷۴۰ معرفی کرده که دارای ویژگی‌هایی کم و بیش یکسان هستند. C۹۱۰ از صفحه نمایش ۶/۱۵ اینچی و رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسلی برخوردار است و دیگر محصول، صفحه نمایش ۶/۱۱ اینچی و رزولوشن ۷۶۸در۱۳۶۶پیکسل دارد.

C۹۱۰ از پردازنده Core i۳-۵۰۰۵U اینتل و مدل C۷۴۰ نیز از پردازنده‌ای نسبتا ضعیف‌تر و Broadwell Celeron ۳۲۰۵U برخوردار است. از قابلیت‌های مشترک این دو کروم‌بوک می‌توان به بلوتوث ۰/۴، پورت HDMI و دو پورت USB اشاره کرد.

اما مدل C۹۱۰ همان‌طور که دارای ویژگی‌های برتری است در حافظه نیز از ۴ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است، در صورتی که مدل دیگر به ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز است.