موبنا: بازی موبایلی «فوت‏کاردیا» که از محصولات جدید استودیوی بازی‏سازی مدریک است، به‏زودی برای پلت‌فرم‏های اندروید و iOS به‏صورت رایگان عرضه می‏شود. استودیوی بازی‏سازی مدریک که افتخار بهترین بازی موبایلی سال را با بازی خروس جنگی در کارنامه خود دارد، طی یک اعلان عمومی از بازی جدید خود با عنوان «فوت‏کاردیا» رونمایی کرد.

این محصول جدید یک بازی کارتی آنلاین دو نفره است که با حال و هوای فوتبالی خود می‏تواند تعداد زیادی از کاربران موبایل و تبلت‏های هوشمند را به خود جذب کند.

فوت‏کاردیا قصد دارد هیجان یک رقابت آنلاین فوتبالی را به مخاطب بازی‏های موبایلی عرضه کند. در این بازی بیش از ۱۵۰۰کارت بازیکن طراحی شده که نشانگر بازیکنان مختلفی از سراسر جهان است.

هر کدام از کارت‏های بازیکنان دارای قابلیت‏های متفاوتی بوده که برگرفته از توانایی‏های خود بازیکنان است. کاربر می‏تواند از روش‏های مختلفی کارت‏های متنوع را به‌دست آورد و از آنها برای چیدن ترکیب تیم خود استفاده کند، همچنین در آپدیت‏های مختلف به تعداد و تنوع کارت‏ها و بازیکنان این بازی اضافه خواهد شد. در قسمت فروشگاه، بازیکنان می‏توانند اقدام به خرید کارت‏های بازیکنان یا کارت‏های اکشن کنند. کارت‏های بازیکنان به‏صورت بسته‏ای خریداری خواهد شد.