دنیای اقتصاد: در عصر حاضر که تلفن همراه جزء جدایی ناپذیر زندگی و اصلی‌ترین وسیله ارتباطی محسوب می‌شود، یکی از دغدغه‌های اصلی مشتریان اسمارت‌فون‌ها، تمام شدن باتری موبایل است؛ این در حالی است که با تلفن همراه p۷۰ از سری گوشی‌های لنوو دیگر نیازی نیست به دنبال کابل‌های شارژ باشید. P۷۰ازجمله اسمارت فون‌های اندرویدی میان رده‌ای است که با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری خود در حالت آماده به‌کار یا همان استند‏بای با نگه داشتن ۳۴ روز شارژ هنگام اتصال به ۲G و بیش از ۲۹ روز هنگام اتصال به ۳G، خیال شما را از بابت شارژ راحت می‏کند. این اسمارت فون با داشتن پردازنده مدیا تک MT۶۷۵۲ ۶۴ بیتی، چیپ‌ست ۸ هسته‌ای با فرکانس ۷/ ۱ گیگا هرتز، پردازنده گرافیکی Mali T۷۶۰-MP۲ و حافظه رم ۲ گیگابایت، با قیمت مناسب عرضه می‏شود.

دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی امکان عکسبرداری با کیفیت مطلوب را فراهم کرده است. از سایر مشخصات آن می‏توان به صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن۱۲۸۰×۷۲۰، ضخامت ۹/ ۸ میلی متر و وزن ۱۴۹ گرم اشاره کرد.p۷۰ با حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی قابل ارتقا تا ۳۲ گیگابایت به شما این امکان را می‏دهد که فضای کافی برای عکس، ویدئو و موزیک‌های خود داشته باشید.

دیگر ویژگی این اسمارت فون، ساپورت دو سیم‌کارت به صورت همزمان است. تلفن همراه LENOVO مدل P۷۰ با ۱ سال گارانتی شرکت سازگار ارقام به‌زودی در بازار‌های موبایل کشور عرضه می‌شود.

LENOVO P70 به‌زودی وارد بازار ایران می‏ شود