آرین نوربخش افزود: امروزه ایجاد تغییر و نوآوری در تمام‌ بخش‌ها یک ضرورت محسوب می‌شود و با توجه به همین مهم ما نیز تلاش داریم تا در فرآیند دریافت حقوق تغییر به وجود آوریم تا کارمندان بتوانند قبل از سررسید پرداخت حقوقشان، به‌صورت آنی حقوقشان را دریافت کنند.وی با بیان اینکه این نرم‌افزار بنا به درخواست کارفرما در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، تصریح کرد: کارفرما برای استفاده از خدمات این نرم‌افزار برای کاربر یک حساب کاربری ایجاد می‌کند و کارفرما می‌تواند قبل از سررسید پرداخت حقوق، اعتباری تحت عنوان مساعده به کاربر تخصیص دهد تا کاربر با استفاده از خدمات این نرم‌افزار، تا سقف اعتبار تعیین‌شده نیازهای مالی خود را برطرف کند.

او با تاکید براینکه تعیین میزان اعتبار کاربر و اینکه تا چه میزان از حقوق ماهانه را می‌تواند از طریق این پلتفرم برداشت کند، در اختیار کارفرما است، یادآورشد: به این ترتیب با ارائه درخواست مساعده از سوی کاربر و ثبت موفقیت‌آمیز آن در نرم‌افزار، مبلغ مورد درخواست، به حساب معرفی‌شده از سوی کاربر در مدت زمان مشخص‌شده واریز می‌شود.نوربخش با اعلام این خبر که کاربر بابت هر درخواست که ثبت می‌شود، مبلغی تحت عنوان حق اشتراک پرداخت خواهد کرد، گفت: ملاک و مبنای کارفرما در کسر حق اشتراک و مساعده، گزارشی است که از نرم‌افزار اخذ می‌کند و کاربران با ورود به حساب کاربری خود می‌توانند از میزان آن مطلع شوند. مدیرعامل حسابو اظهار کرد: این پلتفرم به‌طور آزمایشی از ابتدای سال فعالیت خود را آغاز کرده است و ما به دنبال این هستیم که بتوانیم با ارائه خدمات با کیفیت و توسعه خدمات این پلتفرم، تعداد کاربران را افزایش دهیم.

سعید جعفری، مدیر توسعه کسب‌وکار و مدیر فروش حسابو نیز دراین نشست با بیان توضیحاتی گفت: تلاش «حسابو» این است که بتواند یک فرهنگ سنتی و قدیمی‌ را در حوزه کسب‌وکار یعنی صبر کردن تا انتهای ماه برای دریافت حقوق را تغییر دهد که البته کار آسانی نیست. وی یادآور شد: افراد می‌توانند در هرساعتی از شبانه روز و در ۷روز هفته حتی روزهای تعطیل از خدمات این پلتفرم استفاده کنند که این موضوع در شرایط بحرانی و حساس، بسیار می‌تواند به افراد کمک کند. به گفته وی، کیف پول افراد براساس کارکرد و به میزان اعتباری که براساس حقوق افراد برای آنها مشخص شده است، شارژ می‌شود و هر زمان مایل باشند می‌توانند آن را به حساب بانکی خود منتقل کنند. جعفری براین باور است: این نرم‌افزار می‌تواند یک مزیت برای کسب‌وکارها به شمار آید که هم باعث سلامت مالی کارکنان شود و هم بهره‌وری را در شرکت‌ها افزایش دهد.