گروه بنگاه‌ها: بانک‌پاسارگاد ۲ باب کتابخانه در مناطق محروم گچساران افتتاح کرد. به گزارش روابط‌عمومی این بانک در مراسمی که با حضور دکتر خادمی استاندار کهکیلویه و بویراحمد، زارع‌پور مدیرکل آموزش و پرورش استان، نیک‌اقبالی معاون عمرانی استانداری، دکتر نوروزی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و مدیران منطقه و نهادهای مختلف استان برگزار شد، دو باب کتابخانه در کوی بهارستان و کوی فرهنگیان گچساران افتتاح شد.

بر اساس این خبر، کتابخانه «پاسارگاد» واقع در کوی بهارستان، با زیربنای مفید ۱۳۰ مترمربع و ۶۵ مترمربع محوطه‌سازی، با تجهیزاتی مناسب، آماده بهره‌برداری توسط اهالی منطقه است. همچنین کتابخانه «فارابی پاسارگاد» با زیربنای ۱۲۹ مترمربع و ۳۸ مترمربع محوطه‌سازی، در کوی فرهنگیان گچساران افتتاح شد. در این مراسم دکتر خادمی استاندار کهکیلویه و بویر احمد ضمن تشکر از مدیرعامل بانک‌پاسارگاد به‌دلیل انجام اینگونه اقدامات ارزشمند گفت: از اینکه بانک‌ پاسارگاد توجه ویژه‌ای به حوزه مسوولیت‌های اجتماعی خود دارد، قدردانی می‌کنم، این بانک به‌عنوان یک بانک خصوصی، می‌توانست اینگونه اقدامات را انجام ندهد. اما به‌دلیل توجه و عنایت ویژه مدیران آن به این مقوله، چنین گام‌های موثری را بر می‌دارد. وی ادامه داد: بی‌شک توسعه کشور زمانی اتفاق می‌افتد که حوزه فرهنگ و سایر حوزه‌های مرتبط به آن پیشرفت کند.

در ادامه قربانی مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان ضمن تشکر از بانک‌پاسارگاد به‌دلیل توجه به مناطق محروم گفت: با توجه به اینکه استان کهکیلویه و بویراحمد از استان‌های محروم کشور است، از مدیرعامل بانک‌پاسارگاد انتظار داریم به‌عنوان یک بانک حامی فرهنگ، توجه بیشتری به این منطقه داشته ‌باشند و با توجه به اینکه این بانک همواره در کشور پیشتاز بوده است، حمایت‌های خود را از این منطقه دریغ نکرده و ادامه دهند. همچنین در این مراسم مسوولان استان خواستار افتتاح شعبه‌ای از بانک‌پاسارگاد در گچساران شد تا مردم این منطقه نیز از خدمات خوب این بانک بهره‌مند شوند.