گروه بازارپول- به دنبال افتتاح شعبه‌های بانک پاسارگاد، خدمات‌دهی این بانک در منطقه غرب تهران گسترش یافت.

به گزارش روابط‌عمومی بانک پاسارگاد، مهندس خسرو رفیعی، مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی بانک پاسارگاد در آیین گشایش شعبه بلوار فرحزادی، ضمن بیان مطلب فوق گفت: با اضافه شدن شعبه بلوار فرحزادی به شبکه بانکی پاسارگاد، مردم این منطقه قادر خواهند بود با سرعت و دسترسی بیشتری از خدمات بانکی پاسارگاد بهره‌مند شوند.

وی افزود: تاکنون شعبه‌های بانک پاسارگاد در مناطق سعادت‌آباد، خیابان آزادی، میدان پونک، میدان صادقیه، ستارخان، شهرک اکباتان، تهرانسر، بلوار مرزداران، خیابان آیت‌ا... کاشانی، شهرک غرب، بلوار فردوس، شهران، دهکده المپیک، خیابان پیامبر، خیابان اشرفی اصفهانی و... شروع به کار کرده و مشغول ارائه خدمات بانکی اعم از ریالی و ارزی به مشتریان عزیز هستند.

رفیعی همچون خاطرنشان کرد: غیر از مناطق یادشده، تعداد زیادی از شعبه‌های بانک پاسارگاد در سایر مناطق غرب تهران عملیاتی شده و در انتظار افتتاح رسمی برای ارائه خدمات خود به مراجعه‌کنندگان هستند.مدیر روابط‌عمومی بانک پاسارگاد در پایان اظهار امیدواری کرد: به زودی شاهد افتتاح شعبه‌های جدید بانک پاسارگاد در سرتاسر کشور و نیز افزایش کمی و کیفی خدمات‌دهی این شعبه‌ها به هم‌میهنان عزیز خواهیم بود.