گروه بازار پول- تفاهم‌نامه همکاری و حمایت مالی از صنعت نان کشور بین موسسه مالی و اعتباری مهر و وزارت بازرگانی منعقد شد. به گزارش روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری مهر، این موسسه به عنوان تنها حامی و تامین‌کننده مالی صنعت نان کشور حضور یافت و قرارداد همکاری و تامین مالی پروژه نان صنعتی کشور را با وزارت بازرگانی به امضا رساند.

در دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نان که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با شرکت اتحادیه‌های نان‌های حجیم و نیمه‌حجیم و انجمن کارخانجات نان صنعتی کشور برگزار شد، میرکاظمی وزیر بازرگانی پس از بازدید از غرفه‌های نان صنعتی در یک نشست رسمی با مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری مهر در محل نمایشگاه قرارداد همکاری‌ای امضا کردند که بر اساس آن سرعت در تحقق این پروژه از اولویت‌ها و امتیازهای اصلی توافقنامه عنوان شد.

دکتر شفیع‌زاده مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری مهر با بیان اینکه این موسسه در گذشته نیز در زمینه‌های تامین مالی و حمایت از صنعت مولد و تولیدی کشور همچون خودروسازی پیشقدم بود، گفت که در زمینه نان صنعتی نیز آمادگی تامین مالی این پروژه را عهده‌دار خواهد شد و در مسیر گذر از نان سنتی به نان صنعتی حامی اصلی این پروژه خواهد بود.