سیاست‌های کلان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سال 1387 تبیین شد

دومین همایش سراسری مدیران استان‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران که با هدف تبیین برنامه‌های اجرایی سال ۱۳۸۷ این بانک تشکیل شده بود، آغاز به کار کرد. در این همایش مصطفی‌پور مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نوید داد در سال آینده با ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی و بانکداری نوین، آلبوم متنوعی از خدمات بانکی در اختیار جامعه قرار گیرد و با پرداخت انواع وام قرض‌الحسنه این بانک گام‌های بسیار مهم و مثبتی در رفع حوائج اقشار نیازمند جامعه و واجد شرایط دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه بردارد.

شایان ذکر است در همایش مذکور اعضای هیات‌مدیره سخنانی در خصوص سیاست‌های اعتباری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، برنامه‌های آتی، خدمت‌رسانی به مردم و تکریم ارباب‌رجوع بیان نمودند.

در ادامه این همایش که با حضور دکتر کهزادی مدیرعامل بیمه مرکزی ایران و مدیران ارشد شرکت‌های بیمه و مدیران بانک قرض‌الحسنه مهر ایران همراه بود، توافقنامه فیمابین بیمه مرکزی و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تشریح شد.

براساس این توافقنامه اشخاصی که موفق به صدور بیمه‌نامه شخص ثالث جهت خودرو یا موتورسیکلت خود در موعد مقرر نشده و براساس مقررات شرکت‌های بیمه، صدور بیمه‌نامه جدید منوط به پرداخت «جریمه» است، چنانچه استطاعت کافی جهت پرداخت جریمه را نداشته باشند، با معرفی شرکت بیمه به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، این جریمه به طور اقساط طبق ضوابط بانک از ایشان دریافت خواهد شد.

پیش‌بینی می‌شود با ایجاد تسهیلات مذکور مشکلات صاحبان بیش از ۴میلیون موتورسیکلت و یک میلیون اتومبیل فاقد‌ بیمه‌نامه شخص ثالث جهت پرداخت جریمه مرتفع و ایشان خواهند توانست درخواست صدور بیمه‌نامه جهت وسائل نقلیه خود را بنمایند.

این همایش با بررسی درخصوص مسائل کلان بانک ادامه یافت و طی دو روز نیز مباحث آموزشی نرم‌افزارهای موردنیاز شعب به شرکت‌کنندگان آموزش داده شد.