رییس سرپرستی صندوق تعاون گلستان اعلام کرد: ۱۰۱میلیارد و ۵۶۹میلیون ریال تسهیلات در سال ۸۶ از سوی این صندوق پرداخت شد که نسبت به سال قبل ۱۱۳درصد افزایش یافت. حسینعلی خواجه‌مظفری به «ایرنا» گفت: این تسهیلات در قالب دوهزار و ۱۴۹پرونده اعتباری پرداخت شد که از نظر تعداد پرونده نیز ۱۵۰‌درصد رشد نسبت به قبل نشان می‌دهد.

به گفته وی، بیشترین سهم تسهیلات پرداختی معادل ۵۹درصد در بخش کشاورزی بوده و مابقی شامل ۱۲درصد در بخش مسکن و عمران، ۱۲درصد در بخش بازرگانی، ۹درصد در بخش خدمات و هشت‌درصد در بخش صنعت پرداخت شده است.وی اضافه کرد: پرداخت ۷۹درصد تسهیلات در بخش ثابت و ۲۱درصد در بخش جاری بوده و همچنین از این تسهیلات، ۵۵درصد آن به اعضا و ۴۵درصد به شرکت‌های تعاونی، تعلق گرفته است.رییس سرپرستی صندوق تعاون استان گلستان همچنین گفت: در بخش جذب سپرده نیز در سال۸۶ نسبت به سال قبل، ۱۵۲درصد رشد داشته‌ایم.

خواجه‌مظفری درباره رتبه کشوری صندوق تعاون استان گلستان گفت: در سطح کشور در بخش پرداخت تسهیلات رتبه سوم و در بخش جذب سپرده و وصول معوقات جزو استان‌های مطلوب هستیم. وی افزود: در سطح دستگاه‌های استان نیز، از نظر جذب سپرده و پرداخت تسهیلات رتبه اول و در بخش وصول معوقات، شهرستان آزادشهر و مینودشت رتبه‌های برتر استانی را دارند.