گروه بازار پول- روابط عمومی و تبلیغات موسسه مالی و اعتباری شهر از افتتاح اولین شعبه این موسسه همزمان با میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل‌العباس در کرج خبر داد.

بر اساس این گزارش، موسسه مالی و اعتباری شهر، عصر روز پنجم مرداد ماه طی مراسمی با حضور شهردار کرج و تعدادی از اعضای شورای اسلامی آن شهر و سایر مدیران شهرداری و شهروندان، اولین شعبه خود را در بلوار ۴۵متری کاج در کرج افتتاح کرد.

پورمظاهری عضو شورای اسلامی شهر در این مراسم طی سخنانی، افتتاح اولین شعبه این موسسه در شهر کرج را منشا خیر و برکت و حضور موسسه مالی و اعتباری شهر در کنار شهرداری کرج را بسیار مثبت ارزیابی کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: مصادف شدن این حرکت مثبت و ارزشی با اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت حضرت عباس ان‌شاءا... زمینه‌ساز خدمت‌رسانی مناسب و ایده‌آل به شهروندان خواهد بود.

در ادامه این گزارش آمده است، مقدسی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کرج به همراه سایر مدیران نسبت به افتتاح حساب در شعبه عظیمیه کرج اقدام کردند و پس از انجام این مراسم، قدیری معاون مالی و اداری و قهرمانی معاون امور شعب موسسه و سایر همراهان و مدیران به سالن باغ عقیق واقع در شهر کرج رفته و در جشن شهرداری کرج به مناسبت میلاد حضرت ابوالفضل العباس و افتتاح اولین شعبه موسسه مالی و اعتباری شهر، شرکت کردند. در حاشیه این جشن که تعداد زیادی از شهروندان کرجی شرکت داشتند، معاون امور شعب موسسه مالی و اعتباری شهر، افتتاح شعبه فوق‌الذکر را فرصتی برای ایجاد تحول در امر بانکداری و ارائه خدمات نوین به شهروندان آن شهر توسط موسسه مالی و اعتباری شهر دانست و اظهار امیدواری کرد همکاری شهرداری کرج و سایر سازمان‌ها و شرکت‌ها و همیاری و مشارکت شهروندان کرجی، دلیل موفقیت‌های این موسسه در خدمت‌رسانی و کمک در حل مشکلات مشتریان در این شعبه خواهد بود.

در پایان این گزارش به سخنرانی و اظهارنظر شهردار کرج اشاره شده که حضور موسسه مالی و اعتباری شهر در کنار شهرداری‌های کلانشهرهای کشور را امری ضروری و بسیار موثر خواند.

مقدسی اضافه کرد: شهرداری‌های کلانشهرها با حجم بسیار وسیع کاری و مسوولیتی، نیاز به یک منبع مالی پویا و موثر در ایجاد گردش پولی برای استفاده بهینه از منابع دارند و آن موسسه نیز با ایفای نقش در این قالب می‌تواند کمک‌های قابل‌توجهی را در مدیریت شهری و آبادانی شهرها داشته باشد. وی در ادامه ضمن تشکر از تلاش مسوولین موسسه مالی و اعتباری شهر، برای آنان آرزوی توفیق و موفقیت در دستیابی به اهداف عالیه داشت.