گروه بنگاه‌ها - کانون خیریه کارآفرینان مهر اعلام کرد: 12 نفراز فرزندانی که تحت پوشش بیمه عمر و اندوخته‌ساز بیمه سامان قرارداشتند، پس ازرسیدن به سن 18 سالگی ترخیص شدند و تعداد دیگری از فرزندان تحت پوشش خیریه جایگزین آنها شده و بیمه عمر و اندوخته ساز سامان دریافت می‌کنند.
شرکت بیمه سامان طی سال‌های گذشته در راستای توسعه بیمه‌های عمر واندوخته ساز و حمایت ازکودکان بی‌سرپرست، حق بیمه فرزندان تحت پوشش خیریه کارآفرینان مهر را پرداخت می‌کند، تا این کودکان با رسیدن به سن ۱۸ سالگی پس از ترخیص از کانون اندوخته قابل‌توجهی برای ادامه تحصیل و ورود به اجتماع در اختیار داشته باشند. طبق گزارش کانون فوق برخی از فرزندان تحت پوشش خیریه با اندوخته خود توانسته‌اند، بخشی از اندوخته خود را به عنوان سرمایه کار و بخشی دیگر را در بانک سامان سپرده‌گذاری ‌کنند تا از سود ماهانه آن نیز بهره مند شوند. همچنین برخی دیگر از فرزندان توانسته‌اند در تامین کمک هزینه خرید مسکن، تهیه جهیزیه و مقدمات ازدواج از اندوخته خود بهره‌مند شوند.
در این رابطه خیرین می‌توانند با بیمه سامان با شماره تلفن ۸۹۴۳-۰۲۱ تماس بگیرند یا به آدرس الکترونیکی www.si۲۴.ir مراجعه فرمایند.