گروه بنگاه‌ها: رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: حضوردر فضای بین‌المللی و ایجاد امکان همکاری گسترده با بانک‌ها و نهادهای مالی معتبر جهانی در روند تولید و رفع برخی مشکلات اقتصادی تاثیرگذار خواهد بود، چه بسا مدیریت کارآمد و دانش محور نیز به‌عنوان یک رکن اساسی باید ملاک قرار گیرد. علی‌اشرف افخمی که در دیدار نوروزی با کارکنان بانک سخن می‌گفت، با اشاره به نامگذاری سال ١٣٩٤ به نام سال «دولت و ملت، همدلی و هم زبانی» از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: بانک صنعت ومعدن به‌عنوان یک بانک تخصصی دولتی فرامین مقام معظم رهبری را در خصوص نامگذاری سال جدید سرلوحه کارقرارداده و تلاش خواهد کرد تا به‌عنوان یکی از بانک‌های تاثیرگذار در عرصه اقتصاد و صنعت نقش خود را به خوبی ایفا کند. افخمی افزود: بانک صنعت ومعدن باید خود را برای دوران پس از رفع تحریم‌ها آماده کند، در آن زمان تعاملی که میان بانک ما و بانک‌های بین‌المللی ایجاد می‌شود برای مردم کشور ما خیر و برکت به همراه خواهد داشت. افخمی گفت: نظام بانکی در صف اول تحریم‌ها است و رفع این تحریم موجب کاهش هزینه‌های کشور و استفاده بهینه از منابع خواهد شد. مدیرعامل بانک صنعت ومعدن ابراز امیدواری کرد که این بانک در سال ١٣٩٤ عملکردی به مراتب ارزشمندتر از گذشته را در خدمت به رشد و توسعه اقتصادی و صنعتی کشور ارائه کند.

راه‌اندازی سامانه امتیاز اعتباری در بانک ملت

گروه بنگاه‌ها: سامانه امتیاز اعتباری با هدف تعیین میزان تسهیلات اعتباری قابل اعطا برای مصارف و نیازهای شخصی مشتریان خرد، در بانک ملت راه‌اندازی شد.به گزارش روابط عمومی بانک ملت، این سامانه که از اواخر سال گذشته و به همت کارشناسان اداره کل برنامه‌ریزی و نظارت اعتباری و بخشIT بانک ملت در سطح شبکه گسترده شعب این بانک عملیاتی شده است در فاز نخست برای تعیین میزان تسهیلات قابل اعطا به گروه مشتریان اساتید استفاده خواهد شد. در عین حال در فازهای بعدی، تصمیم‌گیری اعتباری در زمینه اعطای تسهیلات اعتباری به تمامی گروه‌های مشتریان (اشخاص حقیقی) متقاضی تسهیلات خرد، از طریق سامانه امتیاز اعتباری انجام خواهد شد. کاهش زمان فرآیند تصمیم‌گیری، ایجاد سهولت و سادگی در فرآیند اعتباری، تخصیص بهینه منابع و به‌عبارتی بهینه‌سازی مصارف و حرکت به سمت استانداردسازی تصمیم‌گیری‌های اعتباری در حوزه مصارف خرد از جمله مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی سامانه امتیاز اعتباری در بانک ملت است.

تقدیر شرکت ملی نفت ایران از بیمه رازی

گروه بنگاه‌ها: شرکت ملی نفت ایران در راستای خدمات مطلوب و بهینه تعهدات بیمه‌ای از شرکت بیمه رازی قدردانی کرد. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت بیمه رازی، از آنجا که انجام به موقع تعهدات بیمه‌ای و جلب رضایتمندی مشتریان و پرداخت خسارت در کمترین زمان، سرلوحه بیمه رازی است، این بار نیز شرکت ملی نفت ایران با ارسال لوحی به رسم یادبود از مدیرعامل بیمه رازی تقدیر کرد و دریافت تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان به‌عنوان تنها شرکت بیمه‌ای در صنعت بیمه را تبریک گفت.