گروه بنگاه‌ها: در حاشیه ورود رئیس‌جمهوری اتریش به ایران، مدیرعامل و هیات همراه بزرگ‌‌ترین بانک خصوصی این کشور با مدیران ارشد بانک شهر دیدار و گفت‌و‌گو کرد.


به گزارش مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، در حاشیه ورود رئیس‌جمهوری کشور اتریش به ایران، فرانسوا دالینی، مدیرعامل بانک ارسته با دکتر حسین محمدپورزرندی، مدیرعامل بانک شهر و اعضای هیات‌مدیره، معاونان و مدیران بانک شهر، به منظور همکاری با این بانک در حوزه‌‌های مختلف دیدار و درخصوص همکاری دو جانبه اعلام آمادگی کرد.


در این دیدار، دالینی با اشاره به اهمیت همکاری با بانک شهر در ایران اظهار کرد: بانک ارسته در حوزه‌های اقتصادی و در دو زمینه مسکن و راه‌آهن جزو بهترین‌های اروپاست و به‌دلیل شباهت نوع فعالیت با بانک شهر، علاقه‌مند به همکاری با این بانک است.


وی اظهار کرد: اینترنت‌بانک و بانکداری مجازی رمز موفقیت سیستم بانکی در دنیای امروز است و کیفیت خدماتی که در این زمینه بانک شهر در این حوزه می‌دهد برای ما دور از انتظار بوده و قابل تمجید است.دالینی با بیان اینکه در زمان تحریم‌ها، بیشترین فشارها به سیستم بانکی وارد شد، افزود: «بانک ارسته» قوی‌ترین بانک و شرکت به لحاظ مالی در حوزه شرقی کشورهای اروپاست و در هفت کشور حضور دارد و با توجه به اینکه اقتصاد ایران نیز اقتصادی صنعتی است، شباهت کاری زیادی به فعالیت‌‌های ما دارد.


مدیرعامل بانک ارسته اتریش خاطرنشان کرد: به دلیل شباهت فعالیت این بانک با بانک شهر که بانکی تخصصی است، علاقه‌مند به همکاری هستیم و قطعا ارائه خدمات خوب به مشتریان از اهداف مشترک هر دو بانک است.