گروه بنگاه‌ها: معاونت فناوری‌های نوین بانک مرکزی به همراه هیات همراه به منظور آشنایی با دستاوردها و عملکرد شرکت خدمات انفورماتیک با حضور در ساختمان مرکزی شرکت با مدیران این شرکت و شرکت‌های تحت پوشش به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش روابط عمومی، در این دیدار دکتر کرمانشاه ضمن تقدیر از تلاش‌های هیات‌مدیره و کارشناسان شرکت که طی ٢٣ سال حضور موثر در صنعت بانکداری و حوزه‌های حاکمیتی دستاوردهای ارزشمندی را به جای گذاشتند؛ خواستار بیان کم و کیف ارتباطات شرکت با تمامی ذی‌نفعان شد تا در این مسیر کاستی‌ها شناسایی و نسبت به بهبود آنها اقدامات موثر صورت پذیرد. وی با اشاره به حجم و تنوع فعالیت‌های اجرایی در شرکت خدمات انفورماتیک بر ضرورت تداوم برگزاری جلسات مشترک با این معاونت تاکید کرد.

همچنین مدیرعامل خدمات انفورماتیک با ارائه گزارشی از دستاوردها و عملکرد شرکت خدمات انفورماتیک به اهم طرح‌ها و برنامه‌های در دست اقدام و آتی طی سال‌های ٩۴تا۹۶ و نگاه اجمالی به تاثیرات تحریم و راهکارهای شرکت برای برون‌رفت از تبعات آن پرداخت. مهندس نجفی ضمن بیان این مهم که شرکت خدمات انفورماتیک با توجه به وظایف محوله همواره همکاری نزدیکی با بانک مرکزی در حوزه فناوری داشته است به بیان ارتباط این شرکت با کلیه ذی‌نفعان از جمله ادارات مختلف در بانک مرکزی، شرکت ملی انفورماتیک، شاپرک، کاشف و همچنین بانک‌های ملی و صادرات به‌عنوان مشتریان حوزه رقابتی پرداخت.