با گذشت بیش از یک دهه‌سرمایه‌گذاری در رمزارزها، سه الگو به‌وضوح آشکار شده‌است. اولین مورد زمانی است که کل بازار کریپتو با قیمت بیت‌کوین بالا و پایین می‌رود. دومین الگو این است که سرعت نوسان آلت کوین‌ها معمولا بسیار سریع‌تر از بیت‌کوین است و سوم این است که برخی از توکن‌‌‌‌‌‌‌ها عملکرد بهتر یا بدتری نسبت به سایرین دارند. اگر یک معامله‌‌‌‌‌‌‌گر کریپتو هستید، از استراتژی برونکوس‌های باکینگ پیروی کنید، یا اگر فقط می‌خواهید فقط بر روی امواج سواری کنید، بر روی سکه‌های لایه اولی متمرکز شوید. ابزارهای تحلیلی بسیار ساده‌ای مانند میانگین‌های متحرک یا MACD یا RSI یا ترکیبی از آنها می‌توانند برای تصمیم‌گیری در زمان خرید و فروش مورد‌استفاده قرار بگیرند. بیایید به سه دارایی رمزنگاری که معتقدیم معامله‌گران آلت‌‌‌‌‌‌‌کوین پاره‌‌‌‌‌‌‌وقت باید درنظر داشته باشند، نگاهی بیندازیم. دو مورد اول بلاک‌چین‌های لایه اول هستند. سومین توکن DeFi است که برای عملکرد خوب در بازارهای گاوی و خرسی طراحی شده‌است.

TRON (TRX)  وارد‌شدن به بازی استیبل‌کوین‌ها

ترون یک بلاک‌چین لایه اول است که برای ذخیره‌سازی غیرمتمرکز فایل و توزیع محتوا ساخته شده‌است. نکته جالب در مورد ترون اضافه‌شدن اکوسیستم استیبل‌کوین به آن است.استیبل‌کوین یک توکن رمزنگاری است که به گونه‌ای طراحی شده که ارزش آن‌برابر با یک دلار و ثابت باشد. برای ثابت نگه‌داشتن این ارزش، دارندگان TRX می‌توانند USDD را زمانی‌که قیمت کمتر از یک دلار آمریکا است خریداری کنند و پس از بازگشت مجدد قیمت به یک دلار، آن را بفروشند. در طول بازارهای نزولی، TRX سابقه عملکرد بهتری نسبت به سایر آلت کوین‌ها و در بازار صعودی، سابقه عملکرد بهتری از بیت‌کوین و اتریوم داشته‌است.

کاردانو (ADA) در پاشنه اتریوم

اخیرا کاردانو با باز‌کردن معماری خود به یک نقطه‌عطف بزرگ دست‌یافت و این قابلیت را برای توسعه‌دهندگان فراهم آورده تا بتوانند شروع به ایجاد برنامه‌های کاربردی در این بلاک‌چین کنند. انتظار می‌رود کاردانو قبل از پایان سال‌با عملکرد سولانا مطابقت داشته‌باشد و با انجام هارد فورک Vasil مقیاس‌پذیری این بلاک‌چین تا حد زیادی افزایش خواهد یافت. کاردانو، بیدی نیست که  با این بادها بلرزد. رقبای لایه اول این بلاک‌چین مثل Solana، Avalanche، Polkadot و Polygon همگی از نظر ارزش بازار از Cardano عقب‌افتاده‌اند. فقط BNB بین کاردانو و اتریوم باقی‌مانده‌است.

GNOX در زمان خوب و بد

همان‌طور که پیشتر ذکر کردیم، GNOX، برخلاف TRX و ADA، یک توکن کاربردی است که به‌طور ویژه برای عملکرد خوب در بازارهای خرسی و گاوی طراحی شده‌است. پلتفرم Gnox برای ساده‌سازی فرآیندهای سرمایه‌گذاری دیفای طراحی و توسعه داده شده‌است. تمام سرمایه‌گذاری‌های Gnox در یک خزانه نگهداری می‌شود، سپس وجوه در فرصت‌های ییلد فارمینگ سرمایه‌گذاری می‌شود. تیم Gnox متشکل از متخصصان تحلیلگر DeFi از استراتژی‌های ثابت شده DeFi برای تولید درآمد ثابت، غیرفعال و ماهانه استفاده می‌کنند، سپس بازپرداخت‌ها به کسانی که توکن GNOX را دارند بازتوزیع می‌شود. علاوه‌بر این، یک‌درصد از هر تراکنش GNOX به‌طور مستقیم به همه دارندگان هر ۶۰ دقیقه اعتبار داده می‌شود.