معارفه وفایی‌فرد به عنوان مجری جدید ایمینو

خرمی‌شاد در این مراسم ضمن تاکید بر اهمیت سرمایه‌های انسانی در سازمان‌ها بر لزوم به کارگیری و حفظ نیروهای خلاق و بااستعداد در طرح ایجاد زیست‌بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی تاکید کرد.

وی ضمن تقدیر از عملکرد مجری این طرح طی دو سال گذشته، ایده برگزاری رویدادهای «هم‌‌رسانی دایان»  و نیز برگزاری تورهای فناورانه را از نقاط قوت عملکرد این طرح عنوان کرد.

حسین منصوری در این مراسم، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد طرح ایجاد زیست‌بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی (ایمینو) از بدو تاسیس تاکنون، راه‌اندازی پرتال جامع ایمینو، برگزاری ۵ رویداد هم‌رسانی دایان، حضور در ۵ نمایشگاه تخصصی، برگزاری ۳۰ دوره آموزشی حضوری و آنلاین، تورهای فناورانه و پذیرش و استقرار ۱۳ استارت‌آپ در ایمینو را از جمله اقدامات صورت گرفته در این طرح عنوان کرد.

مجید وفایی‌فرد نیز در این مراسم، وجود پتانسیل‌های معدنی در ایران و نیز فارغ‌التحصیلان بخش معدن و رشته‌های مهندسی را فرصتی مناسب برای ایجاد نوآوری در بخش معدن و صنایع معدنی کشور دانست.

وی همچنین بر استفاده از ظرفیت مرکز تحقیقات مواد معدنی ایران در کمک به استارت‌آپ‌ها و ایجاد هم‌‌افزایی بین این مرکز و طرح ایجاد زیست‌بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی تاکید کرد.