گروه بورس- صف‌های فروش «فملی» به بازار آتی رسید تا قراردادهای تیرماه و شهریور این نماد با نوسانات شدید منفی مواجه شود.

به گزارش خبرنگار ما، در پایان معاملات دیروز «فملی» تیرماه با 25 قرارداد معامله شده شاهد تشکیل صف فروش بود تا 129 تقاضای فروش در قیمت 4992 ریال برای این نماد ثبت شود.
براین اساس قیمت تسویه «فملی» تیرماه با ۲۰۷ ریال کاهش به ۴۹۹۲ ریال رسید. این در حالی است که به فاصله کوتاهی تا سررسید قراردادهای تیرماه، موقعیت باز در این نماد به ۱۹۸ رسیده است. از سوی دیگر «فملی» شهریور شاهد ۲۵۰ قرارداد معامله شده به ارزش ۹ میلیارد و ۷۳۳ میلیون و ۶۷۱ هزار ریال بود. بیشتر معاملات دیروز «فملی» شهریور با بستن موقعیت‌های باز و انجام معاملات معکوس در این نماد صورت گرفت تا موقعیت‌های باز «فملی» شهریور نیز به ۶۴۲ موقعیت کاهش یابد.
در همین حال نوسان منفی 16/3 درصدی موجب کاهش 160 ریالی قیمت «فملی» شهریور شد تا این نماد در قیمت 4906 ریال تسویه شود. از سوی دیگر «اخابر» شهریور با معامله یک قرارداد، کاهش 20 ریالی قیمت را تجربه کرد تا در قیمت 3210 ریال تسویه شود. «اخابر» شهریور با 10 تقاضای خرید در قیمت 3101 ریال و 10 تقاضای فروش در قیمت 3230 ریال به کار خود پایان داد.
همچنین «وغدیر» شهریور نیز با معامله یک قرارداد ۴۷ ریال کاهش قیمت داشت که قیمت تسویه این نماد را به ۴۱۵۰ ریال کاهش داد. «وغدیر» شهریور در حالی با ۲۱۱ موقعیت باز روبه‌رو است که «وغدیر» تیرماه روزگذشته همچنان با ۸۹ موقعیت باز در قیمت تسویه ۳۹۶۸ ریالی بدون معامله بود. «ومعادن» شهریور و «فولاد» تیرماه نیز روز گذشته به ترتیب ۱۹ و ۱۰ تقاضای خرید داشتند.