گروه بورس - شرکت سرمایه‌گذاری توکافولاد عملکرد 9ماهه سال مالی منتهی به پایان خردادماه 88 را منتشر کرد.
به گزارش بورس و اوراق بهادار این شرکت سود هر سهم سال مالی مزبور را ۵۴۹ریال پیش‌بینی کرده بود که در ۹ماه ابتدای این سال توانست ۱۵۰ریال آن را محقق کند.

جمع درآمدهای شرکت برای سال ۸۸ معادل ۱۳۸میلیاردو ۹۵۰میلیون ریال پیش‌بینی شده است که شرکت در ۹ماه ابتدای سال ۲۸درصد آن را پوشش داده است.
همچنین شرکت از پیش‌بینی 142میلیاردو 674میلیون ریالی سود عملیاتی 36درصد آن را در 9ماه محقق کرد.
همچنین سود قبل از کسر مالیات شرکت ۱۲۰میلیاردو ۵۱۰میلیون ریال پیش‌بینی شده بود که ۳۸میلیاردو ۸۸۱میلیون ریال آن، معادل ۳۲درصد به تحقق رسید.بنابراین گزارش پیش‌بینی عملکرد سال مالی منتهی به پایان خردادماه ۸۸ در مقایسه با عملکرد سال مالی قبل به ترتیب سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها ۱۵درصد کاهش، سود حاصل از فروش سرمایه‌گذاری‌ها ۸۶درصد کاهش، سود حاصل از ارائه خدمات ۶۹درصد افزایش، سود عملیاتی ۷درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۶درصد افزایش نشان می‌دهد. شرکت پیش‌بینی درآمد هر سهم سال ۸۸ را در تاریخ ۳۱اردیبهشت‌ماه ۸۷ مبلغ ۵۴۲ریال و در تاریخ‌های ۲۲آبان‌ماه و ۴اسفندماه ۸۷ معادل مبلغ ۵۴۹ریال اعلام کرده بود.
براساس این گزارش از 549ریال سود هر سهم اعلام شده برای سال 88 مبلغ 350ریال مربوط به درآمد سرمایه‌گذاری‌ها است که به دلیل عدم تشکیل مجامع این شرکت‌ها تا تاریخ تهیه این گزارش ثبت نشده است.