گروه بورس - شرکت باما در دوره 11ماه منتهی به پایان بهمن‌ماه سال 86، مبلغ چهار هزار و 525ریال سود به ازای هر سهم خود کنار گذاشت.
براساس اطلاعیه سرپرست نظارت بر ناشران اوراق بهادار، شرکت باما پیش‌بینی درآمدهر سهم سال‌مالی ۸۶ را با سرمایه ۷۹میلیارد و ۵۳۶میلیون ریال، مبلغ پنج هزار و ۱۵ریال اعلام کرده است که توانست ۹۰درصد سود سال‌مالی یادشده را در این دوره نسبت به بودجه، محقق کند.

این شرکت در همین دوره از فروش محصولات خود بیش از 9/615میلیارد ریال درآمد کسب کرد.
شرکت اعلام کرده است، طرح احداث یک واحد فلوتاسیون هزار تنی با برآورد مخارج سرمایه‌گذاری به مبلغ ۷۰میلیارد ریال را با هزینه‌های انجام‌شده تاکنون به مبلغ ۴۰۰میلیون ریال که در سال ۱۳۸۸ به بهره‌برداری خواهد رسید، در دست اجرا دارد. در رابطه با بخش استخراج موافقت سازمان صنایع و معادن اخذ شده است و در رابطه با بخش فرآوری جزئیات طرح توسط دو شرکت ترکیه‌ای و روسی تهیه شده، از این رو در حال بررسی و اخذ موافقت از سازمان صنایع و معادن است. همچنین شرکت در نظر دارد به منظور خرید شرکت‌های معدنی و تولیدکننده فلزات پایه، افزایش سرمایه به مبلغ ۲۱۰میلیارد ریال از محل سود انباشته، مطالبات و آورده نقدی انجام دهد.
به استنادمصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده به تاریخ 22مردادماه 86 سرمایه شرکت از مبلغ 49میلیارد و 536میلیون ریال به مبلغ 79میلیارد و 536میلیون ریال (معادل 6/60درصد) از محل سود انباشته افزایش یافت.
این شرکت اعلام کرده است که هیات‌مدیره تصمیم دارد ۶۰درصد سود قابل‌تقسیم را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.
پیش‌بینی عملکرد «کاما» برای سال‌مالی 86 در مقایسه با عملکرد واقعی سال‌مالی قبل به ترتیب فروش 42درصد افزایش، بهای تمام‌شده کالای فروش‌رفته 31درصد افزایش، سود عملیاتی 46درصد افزایش، درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها 85درصد کاهش و سود پس از کسر مالیات 12درصد افزایش نشان می‌دهد.