کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد یک‌میلیون و ۳۶هزار سهم به ارزش یک‌میلیارد و ۹۱۹میلیون ریال از سهام ۱۴ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۳۶درصد مربوط به خرید و ۶۴درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده شرکت داده‌پردازی ایران و بانک پارسیان از استقبال بیشتری برخوردار بودند. ارومیه

در روز شنبه تعداد ۳۹۷هزار و ۵۵سهم از سهام شرکت‌های بورسی در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت. همچنین دیروز سهام شرکت کالسیمین با ۳/۶۵درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.

همدان

در معاملات روز گذشته بورس منطقه‌ای همدان تعداد ۴۴۹هزار و ۲۷۸سهم به ارزش یک‌میلیارد و ۱۹میلیون و ۷۱۶هزار و ۵۶۰ریال دادوستد شد که ۱۸درصد آن مربوط به خرید سهام و ۸۲درصد آن مربوط به فروش سهم بود. از میان شرکت‌هایی که سهام آنها دیروز در تالار بورس منطقه‌ای همدان دادوستد شده ایران‌خودرو دیزل، مدیریت پروژه‌های نیروگاهی ایران و پتروشیمی خارک بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

اردبیل

روز گذشته در تالار منطقه‌ای بورس اردبیل تعداد ۱۶۸هزار و ۳۱سهم به ارزش ۸۸۷میلیون و ۸۶۲هزار و ۷۳۳ریال دادوستد شد. در این تالار بیشترین ارزش معاملات به کالسیمین و سرمایه‌گذاری ساختمان ایران اختصاص داشت.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در روز گذشته شاهد دادوستد ۴۹۰هزار و ۹۴۴سهم (متعلق به ۲۱شرکت) به ارزش بیش از یک‌میلیارد و ۷۶۳میلیون ریال بود. همچنین در این روز از کل معاملات انجام شده در تالار بورس منطقه‌ای زنجان سهام شرکت‌های مپنا، کالسیمین و آلومینیوم ایران به ترتیب بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند.

یزد

روز شنبه در بورس منطقه‌ای یزد تعداد ۷۱۸هزار و ۴۹۹سهم به مبلغ دومیلیارد و ۴۵۰میلیون و ۸۳۶هزار و ۱۶۸ریال مبادله شد. بیشترین ارزش ریالی معاملات بر سهام کالسیمین و کمترین ارزش ریالی معاملات بر سهام نوش مازندران انجام شد.

تبریز

در معاملات روز شنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد یک‌میلیون و ۸۸۳هزار و ۸۳۵سهم دادوستد شد. بیشترین ارزش ریالی خرید به فولاد مبارکه اصفهان، مپنا و فجر گالوانیزه سپاهان اختصاص داشت.