گروه بورس فلزات - قیمت انواع فلز طی مبادلات بورس فلزات لندن در آستانه تعطیلات هفتگی افزایش یافت.
بنابراین گزارش قیمت انواع فلز بین ۹ تا دو هزار و ۴۵۰ دلار رشد کرد. براساس این گزارش آلیاژ آلومینیوم با ۹ دلار رشد قیمت با نرخ دو هزار و ۱۳۰ دلار خریداری شده و با نرخ دو هزار و ۱۵۰ دلار به فروش رسید.

همچنین قیمت آلومینیوم نیز در هر تن 37 دلار افزایش یافت و با نرخ دو هزار و 495 دلار خریداری شد. فروش نقدی آن هم با نرخ دو هزار و 500 دلار صورت گرفت.
مس نیز در مبادلات بورس فلزات لندن تاریخ ۳۱ آگوست هر تن ۱۸۱ دلار رشد را تجربه کرد و با نرخ ۷هزار و ۵۷۵ دلار خریداری شد. فروش نقدی مس هم با نرخ ۷هزار و ۵۸۰ دلار صورت گرفت. این گزارش حاکی است سرب نیز در مبادلات لندن ۳۱ آگوست هر تن ۱۰۰ دلار افزایش یافت و فروش نقدی با نرخ سه هزار و ۲۸۵ دلار را تجربه کرد. نرخ خرید این فلز هم در مبادلات ۳۱آگوست سه‌هزار و ۲۸۰دلار بود.
بعد از اینکه نرخ سرب برای نخستین بار از قیمت روی سبقت گرفت این فاصله همچنان در بازارهای جهانی باقی ماند و در مبادلات سی‌ویکم آگوست نیز نرخ مبادلات سرب از مبادلات روی بیشتر شد در حالی که در گذشته برخلاف این بود. قیمت فروش روی در مبادلات سی‌ویکم آگوست سه‌هزار و 70دلار بود این فلز نسبت به روز قبل از رشد 47دلاری برخوردار شده بود. خرید نقدی روی نیز با نرخ سه‌هزار و 65دلار انجام شد. نیکل نیز که طی مبادلات هفته اخیر به پایین‌تر از 30هزار دلار رسیده بود مجددا در مبادلات سی‌ویکم آگوست با رشد دوهزار و 450دلاری مواجه شد و با نرخ 30هزار و 200دلار به صورت نقدی خریداری شد فروش نقدی این فلز هم با نرخ 30هزار و 250دلار صورت گرفت.
خرید فروش سه ماهه نیکل در مبادلات سی‌ویکم آگوست با نرخ ۳۰هزار و ۱۵۰دلار و ۳۰هزار و ۲۰۰دلار انجام شد. همچنین روی و سرب نیز به صورت سه ماهه با نرخ ۳۰هزار و ۷۰دلار و ۳هزار و ۲۰۵دلار خریداری شدند. فروش سه ماهه روی و سرب در مبادلات سی‌ویکم آگوست با نرخ ۳هزار و ۷۵دلار و سه‌هزار و ۲۰۶دلار صورت گرفت. مس نیز در مبادلات سه ماهه اعتباری با نرخ ۷هزار و ۵۰۰دلار خریداری شد و با قیمت هر تن ۷هزار و ۵۰۵دلار به فروش رسید. آلومینیوم هم به صورت سه ماهه با نرخ دوهزار و ۵۵۰دلار خریداری شده و با قیمت هر تن دوهزار و ۵۵۰دلار و ۵۰سنت به فروش رسید.
موجودی انبار انواع فلز در مبادلات سی‌ویکم آگوست به ترتیب آلیاژ آلومینیوم 75هزار و 780تن، آلومینیوم 826هزار و 725تن، مس 139هزار و 425تن، روی65هزار تن و سرب 25هزار و 375تن، نیکل 24هزار و 126تن بود.