•  حسن منصوری از ماسوله: 6 خرداد رفتم بانک پارسیان دو ساعت تو نوبت بودم تا بتونم 30 درصد از سهام عدالتم را بفروشم. هنوز هزار تومان هم واریز نکرده‌اند که هیچ، زنگ هم میزنم جوری با بدرفتاری جواب می‌دهند که انگار ارث می‌خواهم. ما اگر لازم نداشتیم که سهاممان را نمی‌فروختیم. تمام مشخصات هم درست بوده است. مادرم نیز نزد بانک ملی فروخت که ۴۶۰۰ برایش واریز کردند اما بانک پارسیان پولی برای من واریز نکرده است.
  •  امین از ماهشهر: برای من ۱۳ خرداد یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به‌عنوان پول سهام عدالتم واریز کردند، در صورتی که آن زمان ارزش ۳۰ درصد سهامم ۲ میلیون و پانصد هزار تومان بود. یعنی ۶۰۰ هزار تومان کارمزد؟ مگر می‌شود؟ اصلا شفاف‌سازی نمی‌کنند حداقل جایی باشد که بتوانیم پیگیری کنیم. لطفا ما را راهنمایی کنید.
  •  مهرداد سنایی از شیراز: یک هفته دیگر گذشت اما بانک صادرات نه پولی بابت فروش سهام عدالت برایمان واریزکرد نه حداقل جوابی به ما داد که بفهمیم باید چه خاکی به سرمان بریزیم. ۴۵ روز است ما که سه نفریم سفارش فروش داده‌ایم به بانک صادرات، کارگزار ناظرمان هم صادرات است. همه مشخصاتمان ازکد ملی، شماره موبایل تا شماره شبا همه چی درسته اما حتی یک ریال برای دلخوشی برای هیچ کداممان نریخته‌اند.
  •  ایرج: بازار سرمایه همینطور در حال رشد است ولی واریزی سهام عدالت ما مردم معلوم نیست چقدره. هرکسی یک حرفی می‌زند. برای ما که بعد از ۴۰روز هنوز یک ریال واریز نکرده‌اند. نمی‌دانم این شندرغاز را کی به ما می‌دهند و تا کی باید منتظر بمانیم؟
  •  حسین از تهران: سلام من۲ میلیون صندوق دارایکم خریده‌ام. کدبورسی هم دارم. برای فروشش باید چه‌کارکنم ؟ برای اینکه بیاد تو پرتفوی‌ام باید چه کار کنم؟
  •  ناشناس: سلام بنده قبل از 29 خرداد با شماره موبایل همسرم به اشتباه، آزادسازی مستقیم و اصلاح اطلاعات را پر کردم، الان از طریق سامانه سهام عدالت تغییر شماره موبایل را می‌زنم و شماره موبایلی را که به‌نام خودم هست می‌زنم می‌گوید شماره موبایل باموفقیت ثبت شد، 48 ساعت آینده به شما پیامک می‌زنیم، اما بعد از 5/ 2 روز هنوز هیچ پیامی برایم ارسال نشده (در سجام شماره تلفن به‌نام خودم هست) باید دقیقا چه‌کار کنیم ؟ با شماره 02183338 هم که تماس می‌گیرم به اپراتور وصل نمی‌شود، چطور مشکلم را حل کنم؟ لطفا پاسخ دهید.