نظارت بر نمایشگاه‌های مد و لباس

مشاور استاندار تهران از تهیه شیوه‌نامه نحوه صدور مجوز و نظارت بر برپایی نمایشگاه‌های مد و لباس تحت نظارت وزارت ارشاد خبر داد.

فرحناز قند‌فروش در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با بیان این که امیدواریم تهیه شیوه‌نامه تا زمان برگزاری جشنواره زنان سرزمین من تا تیرماه به پایان برسد، تصریح کرد: صدا و سیما، مرکز امور زنان و خانواده، وزارت علوم، اداره اماکن نیروی انتظامی، نماینده صنف تولید کنندگان و صنعت پوشاک و نماینده وزارت و صنایع به عنوان دستگاه‌های مرتبط با موضوع در تهیه این شیوه‌نامه همکاری می‌کنند. وی در خصوص لزوم تهیه این شیوه‌نامه گفت: با توجه به این که بنا شده در کنار بحث ساماندهی مد و لباس نمایشگاه‌های مد و لباس نیز برگزار شوند، بنابراین تهیه شیوه‌نامه به منظور ایجاد وحدت رویه و تسهیل شرایط برای برگزاری ‌آنها، ضروری بود.

مشاور استاندار تهران با تاکید بر این که شیوه‌نامه دارای دید حمایتی نسبت به برگزاری نمایشگاه‌ها‌ست، ادامه داد: نظارت و ارزیابی بر عملکرد نمایشگاه‌ها بر اساس این شیوه‌نامه انجام خواهد گرفت.

وی مدت زمان آغاز اقدامات برای تهیه این شیوه‌نامه را ۲ماه عنوان کرد و گفت: شیوه‌نامه توسط کمیته صدور مجوز برگزاری نمایشگاه‌ها به عنوان کمیته زیر مجموع کار گروه ساماندهی مد و لباس در استانداری تهران و با دبیری وزارت ارشاد در دست تهیه است.