رفع حصر

 آقای گل هلند

 ناصر-چشم‌آذر

 انتخاب شهردار

 

رفع حصر:

انتشار اخباری درباره رفع حصر زهرا رهنورد همسر میرحسین موسوی موجب شد تا موضوع حصر معترضان به نتیجه انتخابات ۸۸ بار دیگر در شبکه‌های اجتماعی مطرح شود. دختران موسوى و رهنورد در واکنش به این اخبار نوشتند که نه حکمی برای رفع حصر داده شده و نه و رفت‌وآمد آزادانه‌ای صورت گرفته است. علی مطهری در این باره گفت که زهرا رهنورد قبول نمی‌کند فقط خودش رفع حصر شود.

آقای گل هلند:

پس از کسب عنوان آقای گلی لیگ هلند توسط علیرضا جهانبخش، کاربران شبکه‌های اجتماعی خصوصا در توییتر و اینستاگرام نسبت به این موفقیت واکنش نشان داده و آن را افتخار ایران و ایرانی‌ها دانستند. وزیر ورزش هم درپستی اینستاگرامی جهانبخش را سفیر جوانان سربلند و ورزشکار در عرصه بین‌الملل معرفی کرد.

ناصر_چشم‌آذر

درگذشت ناصر چشم‌آذر از اساتید برجسته موسیقی ایران موجب شد تا کاربران درفضای مجازی بخشی از نوستالژی‌های خود را با انتشار موسیقی‌های ساخت این هنرمند فقید به اشتراک بگذارند. همچنین برخی دوستان و همکاران قدیمی این موسیقیدان، خاطرات مشترک خود با زنده‌یاد چشم‌آذر را در فضای مجازی دست‌به‌دست کردند.

انتخاب شهردار

سکاندار بهشت قرار است یکشنبه آینده از میان دو کاندیدای باقی مانده انتخاب شود. این در حالی است که توییت یکی از اعضای شورای شهر که گفته بود اگر از میان این هفت نفر، کسی انتخاب نشود پشت پرده را خواهم گفت، حسابی جنجال به پا کرد. برخی خبرها از احتمال انتخاب شهردار خارج از گزینه‌های نهایی خبر می‌دهند.