تفریح_لاکچری

انتشار عکسی از سید‌احمد خمینی، نتیجه بنیانگذار انقلاب اسلامی در یک باشگاه سوارکاری این هفته بسیار حاشیه ساز شد و برخی کاربران فضای مجازی با ساخت هشتگ‌هایی انتقادی همچون #سید_احمد_آقا به انتقاد از او پرداختند.حال آنکه فرزند سید حسن خمینی با ذکر توضیحاتی گفت که دشمنان پدرش به قصد تخریب او، گاهی سید احمد را هم می‌نوازند.

 دیپلماسی_انرژی

دیپلماسی نفتی ایران در روزهای دشوار اوپک برای مستثنی شدن کشورمان از کاهش تولید نفت، این هفته از سوی برخی کاربران فضای مجازی دنبال شد و کاربران با ساخت هشتگ‌های #شیخ الوزرا و #ژنرال درباره ایستادگی زنگنه در مقابل عربستان و روسیه و نیز حفظ سهمیه فروش نفت ایران در اوپک نوشتند.به دنبال این تصمیم قیمت نفت جهش ۵ درصدی یافت.

 ایران_خودرو

افزایش قیمت ۴ خودرو تولیدی از سوی ایران خودرو این هفته با موجی از واکنش‌ها در فضای مجازی مواجه شد و کاربران درباره قانونی یا غیر قانونی بودن این افزایش قیمت با یکدیگر تبادل نظر کردند.برخی از کاربران بازار خودرو را در گروگان خودروسازان دانستند و برخی دیگر از لزوم تحریم خودروسازان داخلی و نخریدن خودرو نوشتند.

 گرانی- بنزین

اظهارات رئیس‌جمهور درباره دونرخی شدن قیمت بنزین و نیز حدسیات مطهری درباره موافقت مردم با افزایش قیمت بنزین، واکنش‌های زیادی در فضای مجازی داشت. برخی از کاربران با اشاره به گرانی‌ها و مشکلات اقتصادی به انتقاد از افزایش قیمت بنزین پرداختند.یکی از کاربران نوشت«ما چیمون شبیه بقیه دنیاست که دو نرخی بودن بنزینمون هم شبیه اونا باشه!»