درِ باغ سبز

ستاره قصران

لواسان

یه مکان خوب و دنج و سرسبز در دل طبیعت که برای فرار از مشکلات و سختی‌های کار روزانه و برای استراحت بشه رفت اونجا و‌ پا دراز کرد و یه‌کم ریلکس کرد واقعا لازمه یه کلان شهره. لواسون تو این روزهای پر هیاهو و شلوغی‌های این شهر بزرگ یکی از مناطق ییلاقی و خوش آب و هواست که می‌شه اوقات فراغت خوبی رو تو اون‌جا سپری کرد و از هوای خوش اون لذت برد و کمی هم از هیاهوی این روزهای گرم و پر تکاپو کاست.

حالا تو لواسون دور از شلوغی‌ها و دود و ترافیک، یه باغ رستوران خوب که آلاچیق‌های گرم تو فصل زمستون و فضای دلنشین برای فصل تابستون داشته باشه و غذاهاش هم خوب باشه و با سلیقه پخت و پز بشه دیگه نور علی نوره.

حالا من که به شخصه غذا هم بخوام بخورم باید آخرش تو این‌جور جاها یه چایی اساسی هم بزنم تا کیفم کوک بشه‌ و عیشم تکمیل، حالا شما بذارید به حساب ترک بودن من، اما برای شستن و بردن غذای سنگین باید یکی، دوتا چایی اساسی خورد، شوخی که نیست.

بعد این روده‌درازی برسیم به ماجرای ما تو ستاره قصران، اینجا یکی از بهترین و باحال‌‌ترین رستوران‌‌های این منطقه است و در بین مردم تهران و اطراف به‌عنوان یک باغ خوش آب و هوا و با آرامش زیاد شناخته می‌شه. در مورد فضا هم باید بگم که چیدمان تخت‌ها بدون هیچ طرحی انجام شده! کاملا همین‌طوری.

فضا نسبتا بزرگه و درخت‌ها جذابیت خاصی به این محیط داده. حتی می‌تونید مثل من از درخت‌ها میوه هم بچینید.

 منوی این رستوران خیلی معمولیه و‌ مثل همه رستوران‌های هم‌سبکش غذا ارائه می‌ده. نوشیدنی‌‌هاش دقیقا روتین و‌ معمولیه.

دم در ورودی هم چندتا خانوم محلی نشسته بودن به باقالی پاک کردن، یه حس باحال خونه بهمون دست داد و کلی خوشی‌مون مضاعف شد. دم‌شون گرم‌.

 ما کوبیده و شیشلیک‌ سفارش دادیم‌ و قبلش هم نظر پرسیدیم از مهمان‌دار باحال اونجا و‌ کاملا گوشت رو تایید کرد ما هم خوردیم‌ و انصافا راضی بودیم.

بعدش هم که سرویس چایی گرفتیم و تاکید کردیم‌ چایی لیوانی بدن و اونم راضی‌کننده بود.

چهار ساعتی نشستیم خم به ابرو نیاوردن، دم این موردشون هم گرم.

خب مورد آخر هم کیفیت سرویس بهداشتی بود که خیلی تمیز، مرتب و بزرگ بود؛ هوا هم توش در جریان بود. جا پارک هم مناسب بود.

اینجا رو توصیه می‌کنم، زیرا برای ما که خاطره خوبی شد برید حالش رو ببرید.

قیمت‌هاش هم راستی یادم رفت بگم که بالاتر از متوسط بود و حجم غذا هم نسبتا زیاد، تو سفارش دادن در نظر داشته باشید.