ان_پی_تی

هشدار محمدجواد ظریف نسبت به خروج ایران از معاهده «ان‌پی‌تی» در صورت ارسال پرونده ایران به شورای امنیت سازمان ملل این هفته مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت. یکی از کاربران با توجه به واکنش آمریکا نسبت به احتمال خروج ایران از پیمان منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای نوشت: «تکلیف اسرائیل که خیلی وقت پیش از ان‌پی‌تی خارج شده و سلاح هسته‌ای هم دارد، چیست؟» برخی کاربران هم ادعا کردند که تهدید اروپا به درگیری نظامی منجر می‌شود.

  بارش_برف

این هفته بارش برف در بسیاری از مناطق کشور چهره شهرها را سفید‌پوش کرد و موجب تعطیلی مدارس در برخی استان‌ها شد. کاربران شبکه‌های اجتماعی در واکنش به این نعمت الهی تصاویری از شادی و نشاط در برخی از پارک‌ها و فضاهای عمومی را با دیگران به اشتراک گذاشتند. شادی و نشاط عمومی در شرایطی اتفاق افتاد که شهروندان هفته‌های گذشته را در غم و اندوه ناشی از سوانح و اتفاقات سپری کردند.

  کشتن_ترامپ

وعده جایزه ۳ میلیون دلاری از سوی نماینده کهنوج در مجلس، واکنش‌هایی در فضای مجازی به همراه داشت. پس از واکنش مقامات آمریکا به این تهدید و نیز پخش از برخی شبکه‌های بین‌المللی، برخی کاربران با انتشار تصاویر محرومیت‌ها از حوزه انتخابیه این نماینده نوشتند «درحالی‌که وزارت خارجه و ورزش در حال متقاعد کردن کشورهای دیگر درخصوص امن بودن کشور هستند، چرا یک نماینده تو صحن مجلس وعده جایزه ۳ میلیون دلاری برای کشتن ترامپ میده؟»

  سلام_نظامی

این هفته فیلمی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که واکنش‌های زیادی در میان کاربران به همراه داشت. ملی‌پوشان تیم هندبال ایران قبل از شروع مسابقه و به هنگام خواندن سرود ملی کشورمان، به سبک سربازان و رو به پرچم ایران، سلام نظامی دادند. این صحنه در سالن پرتماشاگر سعد عبدالله کویت موجب تعجب همه هواداران شد. برخی از کاربران از این حرکت به‌عنوان دیپلماسی ورزشی ایران در مقابل تروریسم ورزشی غرب یاد کردند.