راهکارهای مقابله با جنگ اقتصادی  در راه‌آهن

عاشوری با تاکید بر ضرورت همدلی و وحدت میان کارکنان راه‌آهن گفت: گفت‌وگو و تبادل نظر لازمه شناسایی مشکلات است و این تبادل نظر باید به شکل هدفمند صورت گیرد. به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، عاشوری با اشاره به اینکه کارکنان بسیجی راه‌آهن، علاوه بر نقش‌آفرینی در حوزه‌های مختلف سازمانی، مسوولیت مضاعف بسیجی بودن را نیز دارند، افزود: این جلسه با هدف گفت‌وگو برای بررسی مسائل و مشکلات جاری راه‌آهن و ارائه راهکارها ی پیشنهادی، برگزار شده است. وی با یادآوری بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر قرار داشتن کشور در جنگ اقتصادی و نام‌گذاری‌های اقتصادی برای سال‌های اخیر و آینده‌نگری ایشان دراین باره، ادامه داد: تلاش دشمن برای ضربه به اقتصاد کشور، فشار به جامعه و از هم پاشی نظام است و همه وظیفه داریم با توطئه دشمن مقابله کنیم. قائم مقام مدیرعامل راه‌آهن تشریح کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری همه مسوولین و کسانی که خود را در مقابل جامعه مسوول می‌دانند باید راه‌های مقابله با جنگ اقتصادی را فرا گیرند.

عاشوری با تاکید بر اینکه در حوزه مدیران به روحیات افرادی چون شهید همت، باکری و نوری احتیاج داریم تا خالصانه به جنگ اقتصادی با دشمن برویم، گفت: همدلی و وحدت میان کارکنان و مدیران راه‌آهن، ضروری و گفت‌وگو و تبادل نظر، لازمه شناسایی مشکلات است و این تبادل نظر باید به شکل هدفمند صورت گیرد. وی همچنین با اشاره به تلاش‌های مدیرعامل و هیات مدیره این شرکت برای بهبود وضعیت معیشتی و دغدغه‌های کارکنان طی چند سال اخیر، خواستار ارائه پیشنهادهای کارکنان برای بهبود شرایط راه‌آهن با افزایش درآمدها و کاهش هزینه‌ها شد. عضو هیات مدیره راه‌آهن افزود: کسی که برچسب بسیجی دارد باید در منش و رفتار خود فرهنگ بسیجی را نشان دهد و در همه ابعاد، الگو و به دنبال راهکار و حل مسائل و مشکلات باشد.

از سوی دیگر سرهنگ داوود عباس‌زاده، مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران و فرمانده مرکز مقاومت بسیج راه‌آهن در این جلسه گفت: همه باید دست به دست هم داده تا نظام را فعال و کارآمد نشان دهیم و نقش بسیج در این زمان بیشتر مشخص می‌شود. عباس زاده با تاکید بر اینکه بسیج پرچمدار همه حرکت‌های مثبت در کشور است، یادآور شد: منظور از بسیج، فرهنگ و دیدگاه بسیجی است و اگر این فرهنگ در تمام زمینه‌ها دنبال نشود مرگ بر آمریکا معنا ندارد و شعاری بیش نیست. مشاور مدیرعامل با بیان اینکه عملکرد بسیج در دفاع مقدس سرآمد بوده، اظهار امیدواری کرد: روحیه بسیجی برای پیشبرد امور کشور همچنان به کار گرفته شود.