میزان: عباس جعفری دولت‌آبادی، دادستان تهران، دستگیری مهدی خزعلی را بی‌ارتباط با اظهارات اخیر وی نسبت به قوه‌قضائیه خواند و گفت: از قطعیت حکم محکومیت خزعلی بیش از چند سال می‌گذرد و در مورد نامبرده چند پرونده اتهامی مطرح است و تاخیر در اجرای حکم به منزله لغو آن نیست. وی افزود‌:بی‌تردید وقتی عده‌ای محکوم می‌شوند، ناراضی خواهند شد. اخیرا حکم محکومیت مهدی خزعلی که چند سال پیش صادر شده بود، اجرا شد و این در حالی است که نامبرده طی دو سه ماه اخیر اهانت‌های بی‌شماری را به قوه‌قضائیه و برخی مسوولان کشور کرده بود و تا جایی پیش رفت که برای مردم تعیین تکلیف کرد مبنی‌بر اینکه روز ۲۲ بهمن در منزل بمانند و در راهپیمایی سالگرد انقلاب حضور نیابند؛ بنابراین این سوال مطرح می‌شود که چه تفاوتی بین مهدی خزعلی و بوق‌های رسانه‌ای معاندین نظام در خارج از کشور وجود دارد.

جعفری دولت‌آبادی درخصوص آخرین وضعیت متهمان پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان و بانک سرمایه، از تداوم بازداشت هشت متهم در این پرونده و همچنین بازداشت چهار متهم در پرونده بانک ملت خبر داد.

جعفری دولت‌آبادی به برخی مطالب روزنامه‌ها و سایت‌های خبری درخصوص موضوع حصر اشاره کرد و با توجه به اینکه اخیرا برخی نشریه‌ها یا مسوولان اظهار نظرهایی کرده‌اند که به منزله نشان دادن چراغ سبز به رفع حصر سران فتنه است، افزود: حصر یک تصمیم ملی است و بسیاری از دستگاه‌های ذی‌صلاح در این تصمیم دخالت داشته‌اند؛ بنابراین برخی افراد نمی‌توانند بگویند که حصر را قبول ندارند و چنین اظهاراتی فاقد مبنا است؛ زیرا این مساله مربوط به مصالح ملی و کلان کشور است. جعفری دولت‌آبادی در ادامه از انتصاب یک قاضی زن به سرپرستی دادسرای اطفال و نوجوانان خبر داد.