محمدرضا عارف در صفحه توییتر خود نوشت: امیدوارم در آینده شاهد این‌گونه اتفاقات تلخ در مجلس نباشیم. روز چهارشنبه گذشته نمایندگان مجلس شورای اسلامی با استیضاح علی ربیعی وزیر کار و رفاه اجتماعی، به او رای اعتماد ندادند.

ابهامات باقی ماند

همچنین حسام‌الدین آشنا، مشاور رئیس‌جمهور درباره استیضاح علی ربیعی وزیر کار و رفاه و امور اجتماعی نوشت: «استیضاح تمام شد، اما ابهامات باقی ماند.سوالات برخی نمایندگان از وزیر پاسخ داده شد؛ اما سوالات وزیر از برخی نمایندگان بی‌پاسخ ماند. ای کاش ربیعی خاطرات خود را از دوره ۵ ساله منتشر کند. احتمالا نام آن کتاب «زنده‌باد فساد۲» نخواهد بود. اگر فساد را ریشه‌کن نکنیم فساد ریشه ما را خواهد کند.»

پیام استیضاح ربیعی به دولت

در واکنشی دیگر محمد هاشمی‌رفسنجانی در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، با اشاره به برخی حواشی استیضاح وزیر کار اظهار کرد: استیضاح حق مجلس است اما توهین به یک وزیر، حق هیچ کسی نیست. وی در مورد پیام استیضاح وزیر کار برای رئیس‌جمهور و دولت نیز گفت: پیام استیضاح شاید این باشد که اگر رئیس‌جمهور نتواند نظر نمایندگان را درباره برخی وزرا تامین کند و در عین حال همان وزیر استعفا ندهد یا اینکه برکنار نشود، مجلس وارد مساله خواهد شد.