جلسه فراکسیون انقلاب اسلامی برای انتخابات هیات‌رئیسه

خبر دیگر اینکه دیروز مجتبی یوسفی سخنگوی فراکسیون جبهه نیروهای انقلاب مجلس از برگزاری نشست اعضای این فراکسیون در روز سه‌شنبه (امروز) با دستور کار انتخابات هیات‌رئیسه مجلس خبر داد. وی بیان کرد: قرار است در این جلسه کاندیداهای ریاست و هر یک از پست‌های هیات‌رئیسه کاندیداتوری خود را اعلام کنند و اعضای فراکسیون به آنها رأی دهند و پس از جمع‌بندی نهایی این کاندیداها به‌عنوان گزینه فراکسیون در زمان برگزاری انتخابات هیات‌رئیسه معرفی می‌شوند.

گزینه ریاست مجلس کیست؟

از سوی دیگر سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مدعی شد که محمدباقر قالیباف تنها گزینه ریاست مجلس در انتخابات هیات‌رئیسه است. یوسفی در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر تاکید کرد: قالیباف تنها نامزد فراکسیون انقلاب اسلامی برای ریاست مجلس شورای اسلامی است. تا امروز هیچ یک از نمایندگان برای ریاست مجلس نامزد نشده است.

تکذیب خبر طرح افزایش قیمت بنزین

خبر دیگر اینکه دیروز نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بحث افزایش قیمت هیچ یک از فرآورده‌های نفتی تاکنون مطرح نشده و مردم به شایعات توجه نکنند. احمد مرادی در گفت‌وگو با «ایسنا» ضمن رد اخبار منتشر شده درخصوص افزایش قیمت بنزین، بیان کرد: مردم به این شایعات توجه نکنند. نایب‌رئیس کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: مردم نگران نباشند. مجلس اجازه افزایش قیمت نه تنها بنزین بلکه هیچ یک از فرآورده‌های نفتی را نخواهد داد. دولت نیز در چند ماه پایانی وارد این عرصه نخواهد شد.