مجموعه تئاترشهر که از هفته گذشته پس از مدتی فعالیتش را با اجرای چهار نمایش آغاز کرد، توانست یک‌هزار و نود و چهار تماشاگر را جذب کند. نمایش «شهادت‌خوانی انسان‌های سرگشته..» به کارگردانی روح‌ا... جعفری، نخستین نمایشی بود که اجرای خود را طی هفته گذشته آغاز کرد. این نمایش که در تالار ‌١٢٠ نفره قشقایی اجرا می‌شود، با پشت سر گذاشتن ‌۶ اجرا پذیرای ‌۴٩٠ تماشاگر بود. ساعت اجرای این نمایش ‌٣٠/١٩ و مدت زمان آن ‌۶۵ دقیقه است.

همچنین دو نمایش «فرزند» و «ادیپ افغانی» نیز اجرای خود را در تالارهای کوچک (شماره ‌٢) و «نو» آغاز کردند.

نمایش «ادیپ افغانی» به نویسندگی و کارگردانی احمد مهران‌فر بعد از ‌۵ اجرا در تالار ‌۶۵ نفره «نو»، ‌٢۶۶ تماشاگر را به این تالار فراخوانده است. این نمایش ساعت ‌١۵/١٩ و به مدت ‌٧٠ دقیقه روی صحنه می‌رود. نمایش «فرزند» نوشته یون فوسه به کارگردانی سیمین امیریان نیز با همین تعداد اجرا، ‌٢۵٣ تماشاگر را روانه تالار کوچک کرده است. این نمایش ساعت ‌١۵/١٩ و به مدت ‌٧٠ دقیقه اجرا می‌شود. نمایش «گوشه‌نشینان آلتونا» نوشته ژان پل سارتر به کارگردانی مریم معترف نیز بعد از یک اجرا در تالار چهارسو، موفق به جذب ‌٨۵ تماشاگر شده است. این نمایش ساعت ‌١٩ و به مدت ‌١۵٠ دقیقه روی صحنه می‌رود.

از سوی دیگر نمایش «طناب» نوشته پاتریک همیلتون به کارگردانی علی رحیمی بعد از ‌٢١ اجرا در تالار سایه و با ‌١۴۵١ تماشاگر به اجرای خود پایان داد تا تالار سایه از این هفته میزبان نمایش «ماه در آب» به نویسندگی و کارگردانی محمد یعقوبی باشد، نمایشی که ساعت ‌۴۵/١٩ و به مدت ‌٩٠ دقیقه روی صحنه می‌رود. از این هفته نیز اجرای نمایش «کوری» به کارگردانی منیژه محامدی در تالار اصلی آغاز می‌شود.

سه نمایش جدید در تالارهای هنر و مولوی از این هفته به صحنه می‌روند. تالار اصلی مولوی از امروز و همزمان با هفته تئاتر دفاع مقدس میزبان نمایش «آیا تو تا به حال عاشق بوده‌ای روژانو» است.

این نمایش نوشته‌ چیستا یثربی است و با کارگردانی مهدی مکاری و همکاری گروه تئاتر سکوت به صحنه می‌رود.

«زنگ خاطرات نرگس» که نوشته‌ سیدحسین فدایی حسین و کارگردانی احمد سلیمانی است، از امروز ساعت ‌٣٠/١٨ در تالار هنر اجرا می‌شود. «هدیه مادر بزرگ» نیز نمایش دیگری است با کارگردانی دوست محمدی از فردا ساعت ‌١٧ در این تالار اجرا می‌شود. «تالار سنگلج» نیز همچنان پذیرای نمایش «اکبر آقا آکتور تئاتر» است. این نمایش نوشته سیدعظیم موسوی است و با کارگردانی اکبر عبدی ساعت ‌٢٠ در تالار سنگلج به صحنه می‌رود. در تالار وحدت نیز با پایان یافتن نمایش «لیلی و مجنون» به کارگردانی پری صابری قرار است همزمان با ماه مبارک رمضان «نمایش اذان صبح» نوشته مهدی متوسلی و به کارگردانی محمود فرهنگ اجرا شود.