فرقی نمی‌کند هدف‌گذاری از تولید و پخش این نوع موسیقی بی‌محتوا با اشعار ضداخلاقی چه باشد؛ جذب میلیونی مخاطب، کسب سود و ثروت‌های آنچنانی، را‌ه‌اندازی سایت‌های شرط‌بندی و قمار، رواج پنهان بی‌فرهنگی ‌یا ایجاد مکاتبی به‌اصطلاح هنری با عناوین منتهی به پسوند همانندساز و درگیرکننده «ایسم» مانند ساسی‌مانکنیسم و تتلوئیسم که بسیاری‌شان مدعی جریان‌سازی و جنبش‌آفرینی‌ با پایه‌ ایدئولوژی هستند. مهم جامعه هدف است که خواسته یا ناخواسته به نام شنیدن موسیقی مدرن، کام تجاوز، ابتذال و انحراف فرهنگی را شیرین می‌کنند! روزنامه هفت صبح هم درگزارشی با تیتر  «یورش کرگدن‌ها» و کار کردن عکس امیر‌حسین مقصودلو (تتلو) در صفحه یک خود نوشت: حالا این دو جوجه اردک زشت موسیقی ایران به ماشین‌های متحرک و غیر قابل کنترل تولید محتوای نابهنجار تبدیل شده‌اند. یکی درترکیه و دیگری درآمریکا‌. روزنامه‌های هم‌میهن، سازندگی، اعتماد و جمهوری اسلامی در گزارش‌هایی درصفحه اول خود فساد در واردات چای را منعکس کردند.

روزنامه اعتماد نوشت: یک روز پس از افشای فساد نجومی در حوزه واردات چای توسط گروه کشت و صنعت «دبش»، افکار عمومی تحت تاثیر اتفاقات صورت گرفته به دنبال پاسخ به این سوال است که چنین فسادی چگونه در حجمی گسترده رخ داده و چه برخوردی با بازیگران این ویژه‌خواری گسترده شده است؟