رییس جمهور گفت: ماموریت امروز ملت ایران دعوت به نظام جایگزین سرمایه‌داری در قالب معرفی حکومت جهانی مهدوی و وجود نازنین امام عصر (عج) است. به گزارش ایرنا، «محمود احمدی‌نژاد» در پنجمین اجلاس مجمع عمومی مجمع جهانی اهل بیت (ع) در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی افزود: امروز جهان در یک شیب تند تغییر است و اگر نظام مهدوی جایگزین را به درستی معرفی نکرده و برای تحقق آن تلاش نکنیم؛ همان برده‌داران و آدمکش‌ها باردیگر بر جهان حاکم می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ محور وحدتی برای مسلمانان و حتی همه بشریت جز امام وجود ندارد، گفت: تنها اندیشه و نظام جایگزین در مقابل اندیشه اومانیستی، لیبرالیستی و دموکراسی دروغین سرمایه‌سالار و آدمکش غربی، اندیشه مهدویت و حکومت جهانی حضرت ولی‌عصر(عج) است.

وی با بیان این نکته که کسانی می‌توانند هدایتگر حقیقی باشند که خود بی‌عیب و نقص و در قله کمال باشند، اظهار کرد: رهبران جامعه بشری به نسبت نقص و فاصله از قله کمال در جامعه نقص ایجاد می‌کنند و موجب مشکلات، تناقضات و درگیری‌ها می‌شوند. رییس قوه مجریه خاطرنشان کرد که اهل بیت (ع) انسان‌های کامل، برگزیده و بی‌عیب و نقص و متعلق به همه بشریت هستند.

رییس‌جمهور با تاکید بر اینکه اگر در خانه بنشینیم تا منجی بیاید همچون ایستادن در مقابل فرهنگ اهل بیت (ع) است، گفت: ‌مردم را باید با عمل و رفتار خود به امام هستی دعوت کنیم و در عمل باید موحد، پاک و خداخواه باشیم تا بتوانیم در مقابل استکبار بایستیم.

راه‌اندازی جنگ برای حل مشکلات اقتصادی

وی، وضعیت کنونی جهان را همراه با سنگین‌ترین و گسترده‌ترین جریان چپاول ثروت ملت‌ها همراه دانست و توضیح داد: با یک بازی در خزانه‌داری آمریکا چند هزار میلیارد دلار از جیب ملت‌ها به جیب سرمایه‌داران فاسد و جنگ‌طلب آمریکایی می‌رود. آنها با راه‌اندازی جنگ به دنبال حل مشکلات اقتصادی خود هستند.

رییس قوه مجریه با اشاره به سالروز ۱۱ سپتامبر، ادامه داد: آنها یک بازی تعیین شده پیچیده برای تحت تاثیر قراردادن عواطف جامعه بشری و پیدا کردن بهانه برای حمله به منطقه اسلامی، اشغال افغانستان و عراق ایجاد کرده‌اند که نتیجه آن بیش از یک میلیون کشته و چند میلیون زخمی و آواره بود.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه توده‌های مردم با هم مشکلی نداشته و در برابر حق مقاومت جدی و ادعایی ندارند، تمامی فسادها را ناشی از حاکمیت انسان‌های غیرمتصل به آسمان ذکر کرد.

امام زمان (عج) محور وحدت

احمدی‌نژاد با طرح این سوال که چه نظامی را باید به جای نظم موجود جهان معرفی کنیم؟ گفت: نفی بدون جایگزین بی‌ارزش است و دومین ماموریت ما دعوت به نظام جایگزین است. احمدی‌نژاد، ماموریت دوم و معرفی حکومت جهانی و وجود امام زمان (عج) را مهم‌تر از ماموریت نخست دانست و گفت: خارج از مسیر اتصال به امام عصر (عج)، هیچ حقیقت، علم، کمال، عدالت و زیبایی وجود ندارد و همه اینها فیض الهی است که واسطه آن انسان کامل است.

وی با بیان اینکه برخی طرح این اندیشه را موجب اختلاف می‌دانند، گفت: پس چه چیزی را باید مطرح کنیم که عامل وحدت باشد و همه مسیحی‌ها و یهودی‌های واقعی و انسان‌های عدالتخواه و کمال‌جو تمامی آرمان‌های خود را در آن حقیقت ببینند؟ آن حقیقتی که با همه وجودشان گواهی می‌دهند و در عمق وجودشان وضع موجود جهان را قبول ندارند و منتظر شرایط بهتر، منجی و قهرمان هستند.

رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی حاکمیت جهانی و دعوت به انسان کامل و امام را نقطه وحدت همه مومنان و آزادیخواهان جهان ذکر و تصریح کرد: کسی که بگوید من مسیحی حقیقی هستم ولی این دعوت را نمی‌پذیرم به طور حتم دروغ می‌گوید که یک مسیحی است.

احمدی‌نژاد یادآور شد: وجود نازنین امام، محور وحدت است و باید به گونه‌ای مطرح کنیم که محور وحدت معرفی شود.

بهره برداری از ۲۶۱۳ واحد مسکن مهر خراسان شمالی

همچنین با افتتاح ۱۶۸ واحد مسکن مهر ایثار بسیجیان بجنورد توسط رییس جمهور، بهره‌برداری از ۲ هزار و ۶۱۳ واحد مسکن مهر استان خراسان شمالی آغاز شد.

به گزارش ایرنا، «محمود احمدی نژاد» دیروز پس از افتتاح و بازدید از نمایشگاه بین‌المللی صنایع دستی کشورهای عضو اکو در بجنورد، پروژه ۱۶۸ واحد مسکن مهر ایثار بسیجیان بجنورد از مجموع ۲ هزار و ۶۱۳ طرح مسکن مهر استان خراسان شمالی را افتتاح کرد. رییس‌جمهور ضمن حضور در مجتمع مسکونی ایثار بسیجیان کلید ۳ واحد مسکونی را به مالکان آن اهدا کرد.