مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران، در گفت‌‌وگو با فارس افزود: منزل پدری شهید چمران را که ایشان در آن زندگی کرده بود ، بازپیرایی کردیم.

اکبر تشکری‌نیا ادامه داد: این خانه مخروبه شده بود و سعی کردیم با همان حالت قبل دوباره آن را درست کنیم.

مدیر‌عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران همچنین با اشاره به اتمام ساخت ۱۱ سالن سینمایی در تهران گفت: از همین ماه این سالن‌ها افتتاح و آماده بهره‌برداری می‌شود.

به گفته تشکری‌نیا، این سالن‌های سینمایی در مجموعه زندگی، پارک ملت و موزه سینما ساخته شده است.

وی در خصوص هزینه‌های صرف شده برای ساخت این سالن‌های سینمایی رقمی را اعلام نکرد و گفت: با بالا رفتن قیمت مصالح، افزایش قیمت در این بخش‌ داشته‌ایم. تشکری‌نیا با اشاره به افتتاح سالن‌های سینمای مجموعه زندگی در منطقه ۵ شهرداری تهران گفت: در این منطقه در چند سال گذشته خانه‌های زیادی ساخته شده است،‌ ولی مکان‌های فرهنگی اندکی ایجاد شده و با ساخت این مجموعه تا حدودی مشکلات شهروندان برطرف می‌شود.

مدیر‌عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران اضافه کرد: همچنین ۵ سالن سینمایی در پردیس سینمایی زندگی و یک سالن نیز در موزه سینما افتتاح می‌شود. وی با اشاره به اینکه همچنین کار ساخت سازه مجموعه فرهنگی پارک ملت به اتمام رسیده و در حال اجرای کارهای نازک‌کاری و نهایی آن هستیم، گفت: اوایل تیر ا‌ین پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.