دنیای اقتصاد- رییس دفتر رییس‌جمهور کناره‌گیری داود احمدی‌نژاد از سمت ریاست دفتر بازرسی ویژه ریاست‌جمهوری را تایید کرد. شیخ الاسلام با بیان اینکه این اتفاق دو سه هفته‌ای است که رخ داده در پاسخ به اینکه عده‌ای معتقدند کناره‌گیری داود احمدی‌نژاد به دلیل اختلاف نظری است که وی با رییس‌جمهور داشته این موضوع را رد کرد و توصیه پزشکان را علت این کناره‌گیری دانست. تایید خبر کناره‌گیری داود احمدی‌نژاد از دفتر بازرسی ریاست‌جمهوری

رییس دفتر رییس‌جمهور از کناره‌گیری داود احمدی‌نژاد از سمت ریاست دفتر بازرسی ویژه ریاست‌جمهوری به دلیل مشکلات جسمی و توصیه پزشکان خبر داد.

شیخ‌الاسلامی پنج‌شنبه گذشته در گفت‌وگو با «ایسنا» در حاشیه همایش دکترین مهدویت با بیان این مطلب‌ اضافه کرد: با توجه به این امر، در حال حاضر سرپرستی این بازرسی به عهده اینجانب است و مسوولیت‌های محوله را انجام می‌دهم.

وی با بیان اینکه این اتفاق دو سه هفته‌ای است که رخ داده در پاسخ به اینکه عده‌ای معتقدند کناره‌گیری داود احمدی‌نژاد به دلیل اختلاف نظری است که وی با رییس‌جمهور داشته، با رد این موضوع بیان کرد: وی به علت مشکلات جسمی و توصیه پزشکان از این سمت کناره‌گیری کرده است؛ زیرا پزشکان به وی توصیه کرده‌اند که از کارهای پر تنش و سخت خودداری کنند.