حضور گلشیفته فراهانی در فیلم جدید رایدلی اسکات همچنان خبرساز است.

به گزارش ایلنا، از یکسو برخی منابع خبری، در اخباری از موقعیت مناسب گلشیفته فراهانی در یک فهرست صدنفره محبوبترین چهره‌های سینمایی‌هالیوود خبر داده‌اند. از سویی دیگر، انتشار سی‌دی غیرقانونی این فیلم همچنان خبرساز است.


از سوی دیگر برخی منابع خبری دیگر گزارش روزنامه لس آنجلس تایمز از توزیع سی‌دی فیلم مجموعه دروغ‌ها در پیاده‌روهای تهران را منتشر کرده‌اند، این روزنامه گزارش داده است که علاقه ایرانیان به این فیلم به این خاطر است
که گلشیفته فراهانی بازیگر جوان ایرانی در این فیلم بازی کرده است.
پایگاه اطلاع‌رسانی راه فیروزه متعلق به معاونت سینمایی خبر داد «میترا حجار» بازیگر سینما که ظرف روزهای اخیر زمزمه حضور او در فیلم آمریکایی «STELLINA BLUE» به کارگردانی گابریل اسکات شنیده شد، بازی در این فیلم را تکذیب کرد.

پایگاه اطلاع‌رسانی سینمای ایران به نقل از نزدیکان این بازیگر خبر داد، حجار حضور در این فیلم آمریکایی را تکذیب کرد و گفت که علاقه‌مند و امیدوار به بازگشت به کشورم و ادامه فعالیت در سینمای ایران هستم.
پریسا بخت‌آور این روزها مشغول کار روی طرحی است تا با تکمیل آن دومین فیلم سینمایی خود را پس از «دایره زنگی» مقابل دوربین ببرد.


بخت‌آور درباره ساخت دومین فیلم سینمایی خود گفت: در حال حاضر مشغول کار روی طرحی هستم که پس از این مرحله نگارش فیلمنامه آغاز می‌شود و با تکمیل فیلمنامه دومین فیلم سینمایی‌ام را خواهم ساخت. بخت‌آور در مورد وجود فضای طنز در این فیلم افزود: فعلا طرح در مراحل اولیه است. موضوع طنز در آن وجود دارد، اما در طول نگارش فیلمنامه مشخص می‌شود چقدر این تم طنز پرورش می‌یابد و در فیلم نمود پیدا می‌کند.