حل مشکلات در گرو رای مردم است

رییس مجلس شورای اسلامی از چهره‌هایی بود که روز گذشته رای خود را به صندوق انداخت و توصیه‌هایی را خطاب به رای دهندگان مطرح کرد. علی لاریجانی پس از انداختن رای خود در صندوق گفت: حل بسیاری از مشکلات کشور در گرو رای و حضور مردم در صحنه است. وی با بیان این‌که، حضور و مشارکت مردم در صحنه امیدواری زیادی برای کشور فراهم می‌کند، گفت: حضور مردم از سر آگاهی و نشانگر این است که مردم به انقلاب وفاداری عمیقی دارند. لاریجانی گفت: مردم با شرکت در انتخابات و تعیین سرنوشت خود می‌توانند بسیاری از خواسته‌هایی را که امروز دارند، مطرح کنند.

وی خاطرنشان کرد: رای مردم و حضور آن‌ها برای هرکس که در انتخابات پیروز شود، پشتوانه بزرگی است، تا مشکلات مردم را با تدبیر و برنامه حل نمایند.

لاریجانی گفت: تصور نشود که رای دادن مردم امری تصنعی است، بلکه در انقلاب اسلامی رای مردم یک امر جدی است و به همین دلیل مناظرات و گفت‌وگوی کاندیداها بسیار جدی بود. وی اظهار کرد: حضور و مشارکت مردم در انتخابات باعث استقامت در راه انقلاب و کاهش هزینه‌های آن خواهد شد و ما را در مقابل دشمنان پیروز خواهد کرد. رییس مجلس شورای اسلامی گفت: کاندیداها برنامه‌های خود را در رادیو و تلویزیون ارائه داده‌اند و زمینه‌ای فراهم شده تا مردم از سرآگاهی انتخاب کنند. وی با بیان این‌که ما در دهه‌ پیشرفت و عدالت هستیم، افزود: مشارکت مردم در انتخابات و رای دادن آن‌ها در واقع انرژی متراکمی برای مسوولان اجرایی کشور ایجاد می‌کند که راه را با قوت و نیروی بیشتری ادامه دهند.

رییس قوه مقننه با بیان این‌که این انقلاب بود که زمینه مشارکت مردم در سرنوشت خود را فراهم نمود، گفت: این خیزش عظیم مردمی را که در این انتخابات مشاهده می‌کنیم از سر تدبیر رهبر معظم انقلاب بوده است که از ماه‌ها مردم را دعوت به مشارکت در انتخابات می‌کرده است.