نتایج انتخابات نظام پزشکی اعلام شد

شمارش آرای انتخابات نظام پزشکی در تهران به پایان رسید و نتایج آن اعلام شد. به گزارش خبرگزاری فارس،‌ در ششمین انتخابات نظام پزشکی تهران در مجموع ۶۵۱۰ نفر رای خود را به صندوق ریختند که از این تعداد حدود ۳۵۰۰ نفر پزشک، هزار و ۶۷ نفر داروساز، ۸۲۳ نفر دندانپزشک، ۵۴۶ نفر ماما، ۲۷۰ نفر متخصص علوم آزمایشگاهی و حدود ۴۰۰ نفر از گروه‌های پروانه‌دار بودند. انتخابات نظام پزشکی جمعه برگزار شد

بر اساس نتایج نهایی این انتخابات در شهر تهران در گروه پزشکی علیرضا زالی با ۱۹۱۷ رای، علی فتاحی با ۱۰۹۵ رای، علی اصغر پیوندی با ۱۰۶۵ رای، محمد حسین بدخش با ۹۴۶ رای، ایرج خسرونیا با ۹۲۶ رای،حسن هویدا با ۹۰۴ رای محمد مهدی حفیظی با ۸۶۹ رای، احمد شجاعی با ۷۶۰رای،مهدی قیامت با ۶۶۴ رای و محمد مهدی گلمکانی با ۶۱۵ رای، با کسب بیشترین آرا به عنوان اعضای جدید هیات مدیره نظام پزشکی تهران انتخاب شدند.

همچنین در گروه داروسازان خیرالله غلامی و سید حمید خویی بیشترین آرا را به دست آوردند. در گروه دندانپزشکی نیز علی یزدانی و کاوه سیدان انتخاب شدند. در گروه مامایی معصومه آباد بیشترین رای را کسب کرد و در گروه متخصصان پیراپزشکی پروانه‌دار نیز مرتضی حیدری بیشترین آرا را به دست آورد.

نتایج انتخابات نظام پزشکی در حالی اعلام شد که ارگان مطبوعاتی دولت در اصل انتخابات ان قلت آورد. روزنامه ایران در گزارش خود نوشت: «انتخابات نظام پزشکی روز گذشته در حالی برگزار شد که بسیاری از روند رد‌صلاحیت‌ها ابراز نارضایتی کرده بودند و رییس‌جمهور نیز دستوری مبنی بر تجدید‌نظر در روند این رد‌صلاحیت‌ها داده بود؛ اما هیات برگزار‌کننده در ائتلاف با برخی گروه‌های سیاسی، بدون توجه به این دستور، انتخابات را برگزار کرد.»