تماس از ساعت 12 تا 16: 88984382

سنگفرش‌های قناس
سنگفرش‌های تازه تعبیه‌شده در میدان آزادی واقعا بی‌کیفیت است که البته ناقص کار گذاشتن آنها و شکسته‌ و نامنظم بودنشان هم واقعا جلب توجه می‌کند. یعنی این مملکت آنقدر پول ندارد که این سنگ‌های نامرغوب را استفاده کرده‌اند. خیلی خوب است که در این مورد گزارش تهیه کنید.
حمید هادی از تهران

دماوند چه شد؟
شما که در راهنمای روز به اقصی‌نقاط ایران سر می‌زنید و گزارش سفر و گردشگری به این نقاط را می‌زنید، به منطقه دماوند و اطراف آن هم گوشه‌چشمی داشته باشید و هزینه‌های سفر و چگونگی انجام یک سفر لذت‌بخش به این منطقه را نیز بیاورید.
اسدیان از قیطریه

چرا گرانی؟
تیترهایی که می‌زنید عمدتا خبر از گرانی دارند. چرا خبری از ارزانی درج نمی‌کنید یعنی در این کشور قرار نیست چیزی ارزان شود.
پورصفری، آذری
راهنمای روز: اگر می‌خواهید خواب‌هایی را که درباره ارزانی می‌بینیم برای شما تعریف می‌کنیم.

ساخت داخل
لطفا گزارشی از تفاوت قیمت لوازم خانگی نشان‌های داخلی و خارجی تهیه کنید. اگر امکان دارد مزیت کالاهای داخلی را بیان کنید تا بالاخره بدانیم تکلیفمان در قبال صنعت داخلی چیست؟
احتشام، محمودیه

دولت و عید
امسال دولت نهم چه برنامه‌‌ای برای تعطیلات دارد. لطفا گزارشی از نوروز و چهره‌های سیاسی تهیه کنید. مثلا آقای احمدی‌نژاد عید به کجا می‌روند؟
فرشباف، پارک شهر

کالای درجه ۲!
کالاهای ارزان‌قیمتی که در بازار وجود دارند با نام درجه 2 و درجه 3 از سوی کارخانه‌های معتبر (مثلا کاشی‌سازی‌ها) رسما به فروش می‌رسند. آیا از نظر قانونی یک شرکت می‌تواند جنس درجه 2 یا 3 تولید و رسما آن را اعلام کند.
افتخاری، اصفهان