ساعت ۳۰/۱۸ یکشنبه و دوشنبه ۱۹ و ۲۰ اسفند ۸۶ چهارمین جلسه از ششمین دوره موضوعی نمایشنامه‌خوانی فرهنگسرای نیاوران با خوانش نمایشنامه «قول می‌دهم از شمعدانی‌ها مراقبت کنم» به نویسندگی و کارگردانی «بهاره مشیری» برپا می‌شود. ۵۰میلیون تومان برای اولین اکسپوعکس

اولین اکسپو عکس ایران با فروش ۶۱ قطعه عکس به مبلغ ۵۰‌میلیون تومان به کار خود خاتمه داد.

نخستین اکسپو عکس ایران با محوریت عکس هنری از ۲۳ بهمن‌ماه در هتل استقلال آغاز به کار کرد و روز گذشته ۱۴ اسفندماه در نگارخانه هفت‌هنر به کار خود پایان داد.

در اولین اکسپو عکس ایران ۳۰۰ عکس از ۱۴۰ عکاس به نمایش درآمد و ۶۱ قطعه عکس از ۳۸ عکاس به مبلغ کلی ۵۰‌میلیون تومان فروخته شد که ارزان‌ترین عکس ۱۵۰‌هزار تومان و گران‌ترین آن به مبلغ ۵‌میلیون تومان به فروش رسید. نخستین اکسپوعکس ایران به همت نگارخانه هفت هنر راه‌اندازی شده بود.

نمایش هنرهای تجسمی ایران در ۱۰کشور اروپایی

دفتر هنرهای تجسمی وزارت ارشاد، واحد بین‌الملل موزه هنرهای معاصر با همکاری معاونت هنری وزارت ارشاد نمایشگاه‌های هنر معاصر ایران را در عرصه‌های مختلف تجسمی در ترکیه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، هلند، مجارستان، لهستان، کرواسی، اتریش و سوئیس برپا می‌کند.

برنده اسکار درگذشت

دیوید واتکین بریتانیایی که برای فیلمبرداری «از آفریقا» برنده اسکار شد، سه‌شنبه ۲۶ فوریه در ۸۲ سالگی در خانه خود در برایتن انگلستان بر اثر سرطان درگذشت.