«مایکل مور» کلینتون را مسخره کرد

«مایکل مور» ضمن اعلام حمایت رسمی خود از «باراک اوباما»، «هیلاری کلینتون» را به تمسخر گرفت. به نقل از خبرگزاری رویترز، «مایکل مور» روز گذشته با انتشار مقاله‌ای هزار و ۱۰۰ کلمه‌ای روی سایت خود، حمایت خود را از سناتور اوباما اعلام کرد.

مور در این مقاله آورده است: آنچه که در مورد اوباما مهم است تجربه یا رکورد شکستن در آرا نیست، بلکه باید بگویم که رفتار و توانایی او در تهییج و تاثیرگذاری بر مردم است که بسیار مهم است. وی افزود: آنچه که ما پیش روی خود می‌بینیم نه یک کاندیدا که یک جنبش بزرگ، عمیق و عمومی برای تغییری بزرگ است، من بیش از آنکه از اوباما به عنوان یک کاندیدا حمایت کنم، از جنبش و شعارهای او حمایت می‌کنم.

این کارگردان ۵۲ ساله همچنین در ادامه مقاله خود در انتقاد از «کلینتون» نوشت: طی دو ماه گذشته کلینتون کارها و حرف‌هایی زده که انسان را به انزجار می‌کشاند، او تمام تلاش خود را برای بدنامی اوباما کرده است، همانند یک دیوانه، همانند شخصی که در آتش حماقت و تعصب خود می‌سوزد. مور همچنین در انتقاد از دولت بوش افزود: بوش و کابینه‌اش زیان‌های جبران‌ناپذیری به

مردم ما و حتی به سراسر جهان وارد کرده‌‌اند.

وی نوشت: من جمع کثیری از آمریکایی‌‌ها را دوست دارم، آنها طی این هشت سال همانند کسی شده‌اند که از کتک زیاد تنش بی‌حس شده است و این همان دلیلی است که باعث می‌شود که من در روز انتخابات به جمع میلیون‌ها شهروند آمریکایی بپیوندم، من همانند بوکسوری که در راند دوازدهم با جسمی خونین و مالین و چشمی که از ورم و کتک باز نمی‌شود در این روز در صحنه حضور خواهم یافت تا آنچه را که اتفاق می‌افتد، از نزدیک ببینم.